1000 kalorijų treniruočių rutinos – kas tai yra ir kaip tai padaryti?

load...

Tūkstančių kalorijų vienoje treniruotės sesijos! Kas nenorėtų prarasti, kad daug kalorijų, o kad per tik vieną dieną? Sutinku, kad jis atrodo gana viliojanti skaityti, bet reikia didelį atsidavimą ir sunkų darbą, kartu su gerai apgalvota veiksmų planą.

Aš žinau, tu nori grįžti į ją, bet kol aš jums pavyzdys 1000 kalorijų treniruočių režimą, leiskite man jus per keletą įdomių faktų. Tai tikrai įkvėps jus ir patogu, o jūs planuojate treniruočių režimą.

Ką reikia atsiminti už 1000 kalorijų sudeginti:

Norėdami mesti 1 kg riebalų iš savo kūno, jums reikia sudeginti 7700 kalorijų. Tačiau tai nereiškia, kad galite mėgautis aukšto intensyvumo treniruotes per parą, todėl, kad jūs einate į bendrą kapitalinio remonto per mažiau nei savaitę! 1000 kalorijų pratimas yra daug energijos, ir jūs galite tai padaryti ne ilgiau kaip keturias dienas per savaitę, nes rekuperacija yra tikrai svarbu, dėl svorio.

Jūsų ūgis, svoris, amžius, lytis ir nustato, kiek kalorijų galite sudeginti. 30 metų moteris privalo sudeginti daugiau kalorijų nei 50 metų moteris su tuo pačiu pratybų rutiną. Tuo pačiu metu, 30 metų moteris bus sudeginti mažiau kalorijų nei 30 metų žmogus. Tiesiog todėl, kad jūsų partneris dega 750 kalorijų nereiškia, kad jūs taip pat gali daryti tą patį.

load...

Yra keletas paprastų būdų deginant vieną tūkstantį kalorijų tik apie valandą. Tiesiog patraukti savo bėgiojimo batus ir eiti 15 kilometrų ilgo stumtelėti, ir jums bus lengvai įrašyti 1000 kalorijų! Arba galite ciklo non-stop apie 60 minučių 21 kilometrais per valandą sudegina apie tą patį kiekį kalorijų. Bet tai tikrai įdomus būdas?

Yra tai didžiulis klaidinga nuomonė, kad galite deginti kalorijas tik jei daryti kardio treniruotes. Kardio tikrai padeda jums deginti kalorijas, bet stiprumo mokymas taip pat gali padėti jums. Nuolat pataikyti Kierat ir dviračių tiesiog paversti Jus į „cardioholic“! Svarbiausia yra surasti tinkamą pusiausvyrą su kardio, stiprumo ir pagrindinių treniruočių sudegina daugiau kalorijų.

Kaip Burn 1000 kalorijų per dieną?

Yra keletas elementų, kad jums reikia deginti didesnį kiekį kalorijų:

  1. Paruoškite sau mintyse, nes jis reikalauja daug daugiau jėgų mėgautis tai.
  2. Niekada praleisti savo maistą. Tavo kūnas turi kurą recuperating.
  3. Niekada nepamirškite ištiesti, prieš ir po treniruočių.
  4. Eik lėtai; pradėti su 500 kalorijų treniruotę ir palaipsniui didinti iki 1000-One „.
  5. Įsitikinkite, kad turite pakankamai poilsio tarp treniruočių dienų Shield save nuo traumų.

Ir čia yra geros 1000 kalorijų deginimas treniruotės įprastas, kad seku pavyzdys.

Pavyzdys A 1000 Kalorijų treniruotės įprastas:

Kaip minėta pirmiau, savo ūgį, svorį, amžių, lyčių lemia, kiek kalorijų sudeginate su kiekvieno pratimo. Tai po treniruotės planas buvo sukurtas, o turint omenyje šiuos veiksnius:

Amžius: 31 metų

Lytis: Moteris

Aukštis: 5 pėdų 6 colių

Svoris: 76 kg

Jūs visada galite įgnybti planą pagal savo kūno tipą, amžių ir lytį.

Mano Savaitės treniruotės planas:

Štai kaip aš treniruotės: ambalam

1000 Kalorijų treniruotės planas:

Pratybų tipas Trukmė
Sušilti 10 minučių
Pėsčiomis @ 5 km/val
Kardio treniruotės 45 minutės
Važiavimas dviračiu @ 21 km/val
Jėgos treniruotės 15 minučių
Kelnaitė
Lizdo peilis krizė
Pritūpimai su 5 kg svorio
Viršutinis spaudimas
Biceps eilutės
Krūtinės spauda
Tiltas
Hantelio garbanos
Tricepsas atgaline data
Slidinėjimo pritūpimai
Pagrindinės treniruotės 20 minučių
Vienos kojos kelio gale – kairė
Gulėti vienos kojos kelia – tiesa
Pirštas prisiliečia
Lenta kelia
Atgal posūkiai – valtis
Nugaros posūkis – šlaunys ir abs tonas – lankas
Įstrižainės peilio briaunos
Žirkliniai kicksai
V kojos sutriuškinimas
Pakaitinis kulnas paliečia
Atsipalaiduoti ir ištempti 5 minutes
Surya namaskar 5
Vidinė šlaunytė ir šlaunys ištempta
Sėdėti į priekį sulenkti
Kačių ruožas
Kobros ruožas
Vaikas ištemptas

Niekada nebandykite sudeginti 1000 kalorijų per valandą. Treniruotės trukmė turėtų būti 90 minučių, priešingu atveju jūs atsidursite išlaidų overzealously į savo gydytojus dėl hipertenzijos, pernelyg uždegimų, pernelyg nuovargis, ir net streso perdozavimo.

Be to, jei esate svorio režimą, jūs iš tikrųjų rasti sau pildymo daugiau ir nestorėti! Kodėl? Didelio intensyvumo treniruotės lygus didesnes alkio priepuoliai, kurie veda prie besaikio valgymo ir nestorėti. Taigi, kas yra degimo 1000 kalorijų, jei turiu noras papildyti prarastas kalorijas taškas?

Eiti lėtai, take it easy. Kai jums priprasti prie jo, galite tai padaryti be jokių problemų.

Ar jūs kada nors bandė 1000 kalorijų treniruotės kasdieninį? Pasidalinkite su mumis vieną jums sekti…

load...