10 sveikų sumuštinių, padedančių numesti svorį

load...

Mes karta nuolat skubėti. Su tiek daug mūsų lėkštėse, virimo sveiką maistą ir darbo, yra kietas reikalas iš tikrųjų. Laimei, sumuštiniai yra puikus dietologai ir laiko planuotojai suvyniotos į vieną paketą.

Kodėl atsiskaityti už nieko mažiau negu geriausias? Nagi ir leiskite mums ištirti dešimt sveikiausių sumuštinius, kad jus tinkami ir sveika.

Sveikatos kelyje:

Sumuštinis leidžia turite valgyti sveiką maistą kelyje laisvę. Galite patraukti Užkandote, kaip jums skubėti į darbą, arba kad skubiai susitikimas. Ir dar, jis nebūtinai turi būti nuobodus želė sumuštinis, kad nepadeda kiek į savo skrandį (arba jūsų mitybos).

Sveiki sumuštiniai galime Jums pasiūlyti Mityba ir prisidėti prie jūsų svorio per (1). Jūs gaunate daugiau atsipirkimo Rečiau kalorijų, be jokio skonio.

load...
Leiskite turėti bent 10 sveikų sumuštiniai dėl svorio čia ieškoti:

1. PB & B sumuštinis:

Tai vienas nėra įprasta žemės riešutų sviestas ir želė. Su žemės riešutų sviesto ir bananų gerumą, jūs žinote, tai gerai. Tai skanus, taip pat ir yra tik 400 kalorijų.

Ingridientai:

  • Nemaltų kviečių duona
  • Riešutų sviestas
  • Griežinėliais banano
  • Mėlynės

Paruošimas:

  1. Skleiskite žemės riešutų sviestas ant dviejų kepintos duonos riekelės.
  2. Į viršų skiltelės su bananų griežinėliais ir mėlynės.
  3. Valgyti juos atviru veidu.

2. Tuno salotos tostas:

Tunas turi daug ką pasiūlyti, kad jūsų sveikatai, bet turi labai mažai, kalbant apie kalorijų (2). Tai sumuštinis turi tik 420 kalorijų, idealiai tinka pildymo pietų.

Ingridientai:

  • Viso grūdo duona
  • Tuno salotos iš deli skaitiklis
  • Salotų lapai
  • Majonezas

Paruošimas:

  1. Pasiimti tuno salotos puodelio iš vietos bufetas ir išsaugokite jį.
  2. Kai reikia, skleisti ją ant kepintos duonos riekelėmis.
  3. Pridėti salotų lapai, majonezas ir mėgautis sumuštinį.

3. Uoga ir migdolų sviestas Sandvičo:

Uogos su savo antioksidantų ir migdolų sviesto su savo daug naudos, kad tai 390 kalorijų sumuštinis kita gera mityba pasirinkimas.

Ingridientai:

  • Visas grūdų duona (3)
  • Šviežios avietės
  • Migdolų sviestas

Paruošimas:

  1. Skleiskite migdolų sviestas dosniai ant vienos duonos riekės.
  2. Kita, mentalą ir skleisti šviežių aviečių, pavyzdžiui, uogiene pasta.
  3. Sudėkite riekeles kartu ir virkite ją per keptuvėje 5 minutes ant mažos ugnies.
  4. Pasukite sumuštinių vidurio kelią ir tarnauti, kai tolygiai paruduos.

4. Baklažano ir mocarelos Sandvičo:

Tai vienas vėl kupini sveikas maistinių medžiagų vos 410 kalorijų.

Ingridientai:

  • Nemaltų kviečių duona
  • Vidutinis baklažanų
  • Susmulkinti mocarela
  • Alyvuogių aliejus
  • Špinatai
  • Pomidorų gabalėliais

Paruošimas:

  1. Taikyti alyvuogių aliejaus iš abiejų griežinėliais baklažanų ir kepkite paviršiaus orkaitėje 5 minutes.
  2. Skleiskite mocarela ant kepintos duonos riekelėmis ir dėti baklažanų ir pomidorų gabaliuką.
  3. Uždarykite sumuštinį ir mėgautis.

5. Vištienos sumuštinis:

Sumuštinis siūlo apie 500 kalorijų, skaidulų ir maistinių medžiagų šeimininką, taip pat.

Ingridientai:

  • Nemaltų kviečių duona
  • Druskos ir pipirų pagal skonį
  • Kepta vištiena
  • Griežinėliais svogūnai
  • Griežinėliais pomidorų
  • Supjaustyti salotos

Paruošimas:

  1. Iš anksto, grilis vištienos, kol gerai išvirti.
  2. Kai jums reikia sumuštinį, pridėti druskos ir pipirų pagal skonį ir skleisti ant vienos kepintos duonos gabaliuką.
  3. Vieta svogūnų, pomidorų ir salotų vienetų Kita kepinti gabaliuką, uždarykite sumuštinį ir tarnauti.

6. Ant grotelių kepta Sūris su grybų:

Worry ne, tai kepta sūrio sumuštinis tai ne jūsų tradicinis svarus tipo. Tiesiog su 300 kalorijų, jis turi daug išmokyti jus.

Ingridientai:

  • Nemaltų kviečių duona
  • Čederis sūris (mažai riebalų)
  • Grybai

Paruošimas:

  1. Kepkite savo grybus ir skonio juos kaip jums atrodo tinkama.
  2. Vėliau abu duonos riekelės su čederio sūriu, pridėkite grybų ir virkite sumuštinį ant grotelių keptuvėje be jokių sviesto. Sveika sumuštinis yra pasirengusi.

7. Kiaušinių ir sūrio sumuštinis:

Kiaušiniai pakuotės visose baltymų Jums reikia. Vos 400 kalorijų, taip pat skatinti svorio.

Ingridientai:

  • Nemaltų kviečių duona
  • Du kiaušiniai
  • Nugriebto čederio sūris
  • Supjaustyti paprikos
  • Supjaustyti svogūnai

Paruošimas:

  1. Pirma, padaryti omletas ant truputį riebalais keptuvėje.
  2. Pridėti supjaustyti svogūnus ir pipirus, o maisto ruošimui.
  3. Kai baigsite, padėkite omletas ant duonos riekės, pabarstyti tarkuotu sūriu, uždėkite kitą gabaliuką ant viršaus ir tarnauti valgyti.

8. „Taco salotos Sandvičo:

Maistingas, skanus ir paprastas, jausitės tikrai gera valgyti šį sumuštinį dėl svorio.

Ingridientai:

  • Nulupti, supjaustyti mango gabaliukai
  • ¼ griežinėliais svogūnai
  • Nulupti, supjaustyti avokadai
  • Kapotos pomidorų
  • Susmulkinti salotų lapai
  • 1 puodelis sutrupėjo, keptos tortilijos skiedros
  • Alyvuogių aliejus
  • Žaliųjų citrinų sultys

Paruošimas:

  1. Sumaišykite visus salotų ingredientus.
  2. Vieta salotų lapai ant duonos riekės, organizuoti virš lapų salotos, įpilkite 2 – 3 šaukštus alyvuogių aliejaus ir žaliųjų citrinų sulčių skonio ir sere.

9. Vištienos ir kukurūzų Sandvičo:

Vištienos ir kukurūzų suteikia sveikas papildymus mūsų kūno, o suteikia mums kvapnus receptas pagal 400 kalorijų.

Ingridientai:

  • Iš virtų ir pjaustytų baltos mėsos vištiena taurė
  • Nemaltų kviečių duona
  • ¼ puodelio kukurūzų
  • ¼ puodelio žirniai
  • Austrių padažas
  • Skalbimo salotų lapai

Paruošimas:

  1. Sumaišykite kukurūzų ir žirnių su vištiena.
  2. Vieta Masė ant salotų lapų pagardintu austrių padažu.
  3. Sumuštinių šį preparatą su duonos riekelės ir mėgautis savo pietus.

10. Sėjamasis Špinatai Sandvičo:

Užpildė su baltymais, tai yra viena iš sveikų sumuštiniai dėl svorio ir yra išsipildžiusi svajonė kalorijų sąmoningas.

Ingridientai:

  • Viso grūdo duona
  • Kapotos avinžirnių
  • Supjaustyti svogūnai
  • Salierai
  • Skrudintos paprikos
  • Švieži špinatai
  • Karamelizuotais svogūnais
  • Druskos ir pipirų
  • Sidro actas
  • Citrinos sulčių

Paruošimas:

  1. Lengvai dera svogūnai, salierai ir avinžirnius ir įdėti druskos, pipirų, acto ir citrinų sulčių skonio.
  2. Tuo tarpu, kepsnys sveikų grūdų duonos griežinėliai su špinatais, karamelizuotais svogūnų ir raudonųjų pipirų.
  3. Skleiskite anksčiau mišinį ant riekėmis, ir mėgautis sumuštinį.

Visi šie sumuštiniai yra apie 400 kalorijų, puikios padidinti tiek savo energijos lygį ir medžiagų apykaitą. Nors galite prarasti svorio, jūs gaunate sveikatą. Skamba gerai? Ar mums žinoti, jei žinote kitų sveikos sumuštinių receptai svorio paliekant komentarą žemiau.

load...