10 Super veiksmingas svorio netekimas Motyvacijos patarimai ir gudrybės

Norite likti susikoncentravo ties plonesni ir sustabdyti, kad taip? Štai keletas patarimų, kurie padės jums tai padaryti. Būti motyvuotas numesti svorio, reikia išlaikyti tą patį kasdieninį keletą dienų ar mėnesių. Svorio netekimas motyvacija patarimai gali būti daug – kaupiant atsiliepimai, sparčią pažangą, dėvėti savo svajonių komplektus, jausmas patrauklus, ir turintys gausiai energiją. Didžiausias klausimas, kaip išlaikyti motyvaciją numesti svorio.

Kaip išlaikyti motyvaciją numesti svorio

1. Pagalvokite plonas:

Tai pirmas patarimas yra pats svarbiausias. Tai padeda jums įveikti savo vaizduotę valgyti bet kokį skanų maistą elementą, pasitenkinimą valgyti ir jausmas postą valgyti jį. Žmonės tokie svorio netekimas programos ar dietos linkę įsivaizduoti daug apie mitybą skanus maistas visą laiką. Taigi, patartina valgyti sveiką, kai jūs pagunda vietoj ją įsivaizduoti. Bet, atlikite tai tik iki jums tapti pratinti prie Sumažinus riebalų maisto.

2. Mėgaukitės plonas žmonių:

Ne, tai ne apie Ieškote riebalų arba negraži, bet ji yra įrodytas faktas, kad didžiąją laiko dalį jūsų vidutinė kūno tipas, svoris ir dydis yra toks pat, kaip žmonės, su kuriais paprastai hang out. Taigi, pradėti daryti jai iš karto ir eiti aplink su plonesni žmonių bėgimo klubas, sporto salė, biurų ir tt

3. Būkite sąžiningi sau:

Sustabdyti oszukiwanie apie save, kai jūs po svorio. Jūs galite prarasti svorio 4 – 5kgs, tačiau slydimo arba silpnas momentas, kad leidžia jums išskleidžiamajame iki neteisinga mityba ir jūs linkę prarasti pasitikėjimą. Stotelė yra toks perfekcionistas! Pradėti dietos protingai ir valgyti sveiką didžiąją laiko dalį. Mes visi baigti valgyti neteisingas maisto ar geriamojo blogus dalykus kartais, kuri veda prie svorio svyravimo. Taigi, nereikia būti labai griežta apie savo tikslinę svorio. Būdamas griežta sau gali sunaikinti savo svorio planą.

4. Svorio netekimas yra ne išgydyti viską:

Plonas asmuo taip pat gali turėti blogas dieną su draugais, šeima, biuro, savimi arba jaučiasi nuvertintas. Būdamas plonas visada neišsprendžia visų asmens problemas. Negalima tiesiog laikyti sutelkiant dėmesį į savo svorį vieni. Yra daug kitų poreikius, taip pat, kad turi būti įvykdytos gyvenime. Kad sveikiau yra tik jo dalis.

5. Valgykite, kai esate alkanas:

Tai skamba keistai, tiesa? Tačiau nereikia valgyti saldžių maisto produktų, kurie bus katastrofos savo energiją ir būti gundomas saldainių. Valgyti maisto produktų, kad išskirdami energiją lėtai išlaikyti savo svorio motyvaciją miega. Galite įtraukti baltymus į patiekalų su daržovėmis, vaisiais, neskaldytų grūdų, ir pupelės. Tai padės sumažinti cukraus perdozavimo.

6. Prisijunkite su panašiai mąstančių draugų:

Tuo aš nenoriu pasakyti, palikite savo draugams ir šeimos nariams, tačiau prisijungti prie sveikatos sąmoningas grupes, žalio maisto asociacijas, susitikimai, gimnastikos grupes ir tt Taip pat galite pabandyti juos rasti forumų ar socialinių tinklalapių internete, jei jūs negalite įvykdyti jiems asmeniškai. Galite pradėti su vegetarams, veganams arba žaliavinio smaguris tinklaraštyje. Lankyti vietinį klubą padės jums likti įsipareigojusi savo svorio kelionę.

7. Pakabinkite savo motyvaciją veidrodį:

Pakabinkite savo mėgstamą pora suknelė, bikini, liesas šortai ar nieko, kad jūs nori, kad tilptų, savo spinta ekrane, kad jus motyvuoja kasdien. Jūs taip pat galite pakabinti jį savo veidrodį priminti sau apie montavimo tikslo savo specialų suknelę!

8. Vengti Super liesas modelių:

Užpildykite savo kambarius ar kur tu sėdi dauguma iš karto su nuotraukomis super plonų modelių įkvėpti. Spoksoti šių nuotraukų padės jums sumažinti savo maistą ir išlaikyti savo idealų svorį.

9. Imtis sveikatos viktorina:

Tai veikia kaip akimirksniu dozės įkvėpimo. Atsakydami į sveikatos viktorina klausimus gali padidinti savo motyvaciją pradėti dietą.

10. Nuvalykite savo spintoje:

Išvalykite savo spinta, mokėti visus savo skolas, perspektyvus savo draugais, šeima ar bendradarbiais jus įstrigo savo svorio metimo ketinimą.