10 sunkių Starving šalutinių poveikių

Ar žinote, kad bado dieta esate gali sukelti rimtų komplikacijų? Badas yra pavojinga spręsti ir veda prie visų problemų, tiek protinių ir fizinių rūšių. Nori žinoti, kas jie yra? Skaityti šį postą ir sužinoti apie kenksmingų ir potencialiai pavojingų šalutinių poveikių badauja sau.

Badas yra būklė, kuri dažnai lydi stiprus trūkumas savo suvartojamų kalorijų kiekį. Badas gali būti kalta pati (hardcore dietos) arba dėl kitų sąlygų, tokių kaip anoreksija ar bulimija akivaizdoje. Badas taip pat gali sukelti sunkių mitybos ir gali visam laikui sugadinti jūsų vidaus organus (1). Badas yra ne ką nors malonaus, o jūs turėtumėte pabandyti ir susilaikyti nuo badauja sau, ypač pagal po dietos režimo pretekstu.

Atgrasyti jus toliau, pažvelkime į kai neigiamo poveikio bado išsamiai:

1. Nepakankamos mitybos:

Tai turbūt labiausiai kenkia poveikis savanoriško ar priverstinio bado. Prasta mityba yra baisi būklė, ir ji veikia dauguma vaikų besivystančiose šalyse. Badas paprastai reiškia, kad jums nereikia valgyti daug ne visi. Tai veda prie daug pagrindinių maistinių medžiagų ir vitaminų yra pašalinti iš savo dietos. Prasta mityba gali sukelti įvairių mineralinių ir maistinių medžiagų trūkumams kaip vištakumas (vitamino A trūkumas), Szkorbut (Vitaminas C trūkumas) ir net anemija (geležies trūkumas) (2).

2. Dehidratacija:

Antrasis akivaizdžiausias rezultatas iš bado; tik kaip maisto trūkumas skatina prasta mityba, vandens trūkumas gali sukelti dehidrataciją. Tai dehidratacija, savo ruožtu, gali apsunkinti kitas problemas ir sukelti krekingo ir nepaprastai sausos odos, kartu su kitomis sąlygomis, pavyzdžiui, vidurių užkietėjimas, among others. Taigi, svarbu nepamiršti gerti pakankamai vandens, net jei esate bado dietos. Badas ir dehidratacija eikvoja glikogeno lygius ir sutrikdo elektrolitų pusiausvyrą (3).

3. Sumažėjęs nenaudojamų medžiagų apykaitą:

Badas gali sukelti sumažintą nenaudojamų medžiagų apykaitą. Jūsų medžiagų apykaitos norma arba BMR yra apibrėžiamas kaip minimalų tarifą energijos išlaidų per laiko vienetą, o jus atgaivinsiu. Testai parodė, kad badavimo prieš poilsio gali lemti balta riebalinio audinio (WAT) padidėjimas ir sumažėjimas pritekėjimas į smegenis. Kiti tyrimai nustatyti, kad badas gali sukelti jūsų medžiagų apykaitos norma sumažėjo.

4. Praradimas Mėnesio mėnesinės:

Badas sukelia daug problemų. Vienas iš šių problemų yra tai liūdina, kaip jūsų laikotarpiai yra reguliuojamos. Taigi, tiems iš jūsų galvoja apie badavimą dietos, jūs galbūt norėsite apsvarstyti tai, prieš pradėdami. Kai kuriais atvejais, jei yra per mažo svorio jūsų kūnas gali tiesiog nustoja gaminti estrogeną. Iš riebalų trūkumas gali riboti savo ląsteles nuo konvertuoti cholesterolio papildomą estrogenų. Kaip bado gali sukelti organų pažeidimų, kūno procesai sulėtėja, kurie paprastai sukelia menstruacijas sustabdyti (4).

5. Užkietėjimas:

Badas taip pat gali sukelti vidurių užkietėjimą daugelyje asmenims. Tyrimai daugeliu anoreksija asmenų išvadą, kad žmonės, kurie kenčia nuo sutrikimo gali sergate sunkia bado, kuris gali sukelti daug sutrikimų ir reikalauja nuolatinių vidurių naudojimas turi būti elgiamasi visiškai. Atvejo analizė trimis labai anoreksija moteris nustatė, kad šios moterys reikia reguliariai vidurių ar lewatywa padėti nuleisti savo dvitaškis. Šios moterys taip pat vyko didesnę riziką susirgti tiesiosios žarnos prolapsas dėl vidurių (5) per daug.

6. Kaulų praradimas:

Alksta ar badauja asmuo gali toliau numesti svorio nerimą keliančiu greičiu. Nors Jūsų odos ir raumenų pokyčiai yra gana akivaizdu, bet ką apie savo kaulų struktūros pokyčių! Ar žinote, kad badas gali sukelti kaulų tankio netekimas? Na, paprastai, kai suvartojama kalorijų dietos, jūsų kaulai suremontuotas. Vyresnio amžiaus kaulų sugenda ir naujų kaulų forma sparčiai. Tačiau, jūsų kaulų tankis sumažėja, kuris gali sukelti silpnumo (6).

7. Nuovargis:

Vienas iš labiausiai paplitusių šalutinio poveikio bado yra nuovargis. Jūs visi girdėjote apie „valgo išlaikyti savo stipriąsias iki“ tai idioma negali skambėti jokios atskleidžia, kaip valgyti subalansuota mityba padeda teikti energijos organizmo šalinamas daugiausia, o padėti išlaikyti ligų ir infekcijų baimėje. Badas liūdina esminių vitaminų jūsų kūno pusiausvyrą ir lėtina fiziologinius procesus, kurie taip pat gali sukelti nuovargį ir iš alpimas jausmas. Badas dažnai asocijuojasi su apsvaigimas (7) jausmas.

8. Aukštas kraujo spaudimas:

Prasta mityba ir badas gali apmokestinti savo kūną į daugelį sąlygų, įskaitant aukšto kraujo spaudimo. Kai badauti, pagrindinių maistinių medžiagų, pavyzdžiui, kalio ir vitamino D nėra suvartojama, kuri veda prie staigaus kraujospūdžio ir daug kitų trūkumų smaigalys. Visi šie veiksniai užtikrina, kad bado neišvengiamai kelia kraujospūdį. Be atlikto tyrimo dėl trijų vaikų grupėms, buvo nustatyta, kad dvi grupės: viena nusilpusių ir vienas atsigauna po blogą mitybą turėjo žymiai didesnes kraujospūdžio rodmenis, nei vaikai, kurie nebuvo nusilpusių ne visiems.

9. Elektrolitų pusiausvyros sutrikimo:

Badas sukelia maistinių medžiagų praradimas, dėl kurio susidaro iš mažiau elektrolitų su kiekviena diena vartoti. Širdies sveiki mineralų, pavyzdžiui, kalio, natrio, kalcio ir magnio, kurie skatina tinkamą širdies funkciją ir širdies sveikatai nėra suvartojama, kai jūs neturite pakankamai maisto. Badauja ne tik sukelia mažiau maistinių medžiagų, bet taip pat skatina elektrolitų disbalansą. Taigi, nepamirškite, kad mineralinių papildų, jei esate bado dietos.

10. Paveikia smegenis:

Būta daug tyrimų apie tai, kaip badas gali paveikti pažintinių gebėjimų ir privers jaustis prislėgti. Išbandykite ir prisiminti, kaip jūsų draugas Snaps į tave, kai ji ant bado dietos. Kai mes praleidžiate valgį, mes dažnai atsiduriame gyvenamųjų maisto ir kaip ji jaustųsi, kad būtų tinkamai šeriami.

Jūs žinote, kad badas gali sukelti daug kitų fizinių simptomų, pavyzdžiui, dehidratacija ir nuovargis, kurie gali pakenkti savo mąstymo gebėjimus, o taip pat, kad jūs agresyvus ir nervingas. Badas taip pat gali turėti įtakos, kaip tu reaguoji į stresą ir gali sukelti nerimas, dirglumas ir net sukelti lėtinį ar klinikinė depresija kai kuriais atvejais.

Dabar, kad žinote, kaip badas gali neigiamai paveikti jūsų kūną, mes tikimės, kad jūs permąstyti apie tuos bado dietos. Jie tiesiog skubotų ir pasiūlyti šiek tiek ilgalaikę naudą. Pasirinkti subalansuotą režimas numesti svorio.

Papasakokite apie savo patirtį su bado ar prastos mitybos. Ar jūs kada nors išgyveno su bado dietos? Jei turite, pasakykite savo skaitytojus apie savo patirtį čia. Palikite komentarą žemiau.