10 šalutinio poveikio proteino papildai, kuriuos turėtumėte žinoti

Kas nemėgsta turėti kūną, kad tinka, dailus, ir raumeningas? Anksčiau tai buvo tik vyrai, kurie buvo priklausomi nuo iki turintys panašaus Arnold Schwarzenegger ar Sylvester Stallone kūno idėja. Bet dabar, moterys taip pat prisijungė prie Laimėjusi, tikėdamiesi gauti gerai atspalvių skaičių mėgsta savo įžymybių kolegomis. Paspaudus treniruoklių salė ir užsiimti kardio yra efektyviausias būdas sukurti raumenų masę, jei jums tai padaryti teisingai. Atsižvelgdama tinkamą mitybą gausu baltymų kompensuoti nusidėvėjimą raumenų ir pagreitinti kaupiasi raumenų masės yra vienodai svarbūs. Kiaušiniai, sojos, pieno ir paukštiena yra geriausi baltymų šaltiniai. Bet žmonės, kurie nukentėjo sporto salėje turi specialius mitybos reikalavimus, kurie atitinka „baltyminių papildų vartojimas. Yra daugybė baltymų papildai prieinama rinkoje, pavyzdžiui, išrūgų baltymų, kazeino baltymų, kiaušinių baltymų, ryžių baltymų, kanapių baltymais, žirnių baltymų ir sojos baltymų.

10 šalutinį poveikį baltymų papildus:

Bet ar jūs kada nors galvojote apie galimų šalutinių poveikių baltymų papildus, kaip jūs gurkšnoti tą puikūs šokolado skonio baltymų kokteilį prieš treniruotę kiekvieną dieną? Jei ne, skaitykite toliau žinoti apie ne-taip-nuostabus atsiskiriant nuo baltymų papildus:

1. Liūdina Virškinimo sistema:

Du populiariausi baltymų papildus-išrūgų baltymų ir kazeino baltymų-gaunami iš pieno. Šie baltymų papildus yra daug laktozės, kuri yra tam tikros rūšies cukraus natūraliai piene. Todėl tai nėra geras pasirinkimas tiems, kurie netoleruoja laktozės. Vartojimas išrūgų baltymų ir kazeino baltymų gali sukelti pilvo skausmą, pilvo pūtimas, vidurių pūtimas, viduriavimas ir vėmimas yra laktozės netoleruojantiems žmonėms. Tiek pastato karšto kūno!

2. Nesveika Weight Gain:

Šis šalutinis poveikis pranoksta labai tikslu sukurta baltymų papildus į pirmąją vietą! Jei imamasi perteklinius kiekius, baltymų papildai gali sukelti jums priauga svorio. Ir masės mums reiškia riebalų. Kai jūsų treniruotės režimas nesutampa su jūsų baltymų, nepanaudotu kalorijų gauti paverčiamas riebalais. Tai riebalų gauna kraunamos kiekvieną dieną, todėl jums greitai priauga svorio. Tai tikrai nėra geras ženklas.

load...

3. Sutrikdo cukraus kiekis kraujyje:

Jei jis buvo ne skirtingų skonių, baltymų milteliai būtų visiškai neskanūs. Baltymų milteliai, pririšti su skonių šokolado ar vanilės, yra priedų ir dirbtinių saldiklių, kuris gali sukelti nepageidaujamas smaigalys cukraus kiekį kraujyje. Kita vertus, išrūgų baltymų yra žinoma, kad sumažinti cukraus kiekį kraujyje. Moksliniai tyrimai rodo, kad sojų baltymai, išrūgų baltymų ir kazeino baltymai iš tiesų gali sumažinti sistolinį kraujo spaudimą. Tai kelia susirūpinimą, kai kalbame apie žmonių, kenčiančių nuo diabeto arba mažas kraujospūdis.

4. Inkstų sutrikimai:

Kaip baltymas yra naudojama kūno, ji gamina amoniaką kaip šalutinis produktas. Amoniako yra paverčiamas karbamido, kuris eliminuojamas iš organizmo per šlapimą. Logika yra paprasta. Jei asmuo mano didelis kiekis baltymų, jie gamina didelį kiekį karbamido. Joje didesnį spaudimą inkstus, nes jie filtruoti dideliu kiekiu karbamido ir kalcio iš kraujo. Kai dideli savybės baltymų papildus yra vartojami ilgesnį laiką, yra padidėjusi rizika susirgti inkstų sutrikimus. Sutrikimas, inkstų, inkstų akmenų ir inkstų nepakankamumas yra galimas šalutinis poveikis vartojant baltymų papildų Daugiau kiekį.

5. Kaulų praradimas:

Baltymai vaidina svarbų vaidmenį kaulų augimui ir vystymuisi. Tačiau paaiškėja, kad baltymai taip pat gali padaryti jūsų kaulai silpni! Baltymų papildai, pagaminti iš ne vegetariškų šaltinių, pavyzdžiui, kiaušinių, jautienos ir veršienos yra rūgštus pobūdžio. Vartojimas tokių baltymų gali padidinti kraujo rūgštingumą neigiamo lygio. Tam, kad neutralizuoti aukšto kraujo rūgštingumą, organizmas išskiria šarminių medžiagų, pavyzdžiui, kalcio ir fosfato. Ar žinote, kur šie šarminiai medžiagos atsirado? Jūsų kaulai! Tai, kaip jūs palaipsniui praranda savo kaulų masė kaskart gauti aukštos dėl gyvūnų baltymų papildus, todėl osteoporozės ir trapūs kaulai.

6. Plaukų slinkimas:

Mūsų plaukai yra pagamintas iš keratino, kuris yra baltymas. Taigi tik prasminga prisiryti daugiau baltymų, tiesa? Na, atsakymas yra „ne“! Kai dirbate iš sporto salėje ir klesti dėl baltymų papildus, jūs iš tikrųjų mažina savo vitaminų, riebalų ir angliavandenių. Nepakankamas vitaminų, angliavandenių ir riebalų sunku organizmui išlaikyti sveikus plaukus, sukeldamos telogenną tvaikas būdingas intensyvaus plaukų slinkimas ir nuplikimas.

7. Hormoninio sutrikimo:

Hormoniniai sutrikdymas yra pagrindinis klausimas, kai kalbama apie sojos pagrindu baltymų papildus. Nors sojos yra turtingas yra amino rūgštys, taip pat pakrautas su phytoestrogen. Fitoestrogenų, kai nuryti imituoja estrogenų ir gali siųsti savo endokrininės sistemos ant ritinio inercinės važiuoti. Jau nekalbant apie tai, kad iki 95% sojos naudojama padaryti Baltymų papildai yra genetiškai modifikuota. Genetiškai modifikuotos sojos yra cheminė medžiaga, pavadintą glyphosphate, kuris yra atsakingas už hormonų pusiausvyros, persileidimo ir apsigimimų naujagimių. Daidzeinas ir genisteinas rasti sojos gali sukelti erekcijos sutrikimų, sumažėjęs lytinis potraukis ir išsiplėtusios krūtinę vyrams.

load...

8. Kepenų pažeidimas:

Atsižvelgdama baltymų papildų dietos, be angliavandenių, gali stumti kūną į ketozės valstybės, kurioje organizmas naudoja riebalų kaip pagrindinis energijos šaltinis. Tai veda prie didelio kraujo rūgštingumo lygį. Nuoseklus aukštas kraujo rūgštingumas slopina kepenų funkcijas ir gali sukelti sunkių kepenų sutrikimų.

9. Sunkiųjų metalų apsinuodijimo:

Tais metais 2017, mokslinių tyrimų buvo išleistas, kuris nurodė, kad baltymų milteliai yra pririšti su kenksmingų sunkiųjų metalų, tokių kaip arsenas, gyvsidabris ir kadmis. Nereikia nė sakyti, ilgai vartoti baltymų papildus gali padaryti jums serga. Asmuo gorging baltymų papildų gali patirti išsekimą, tvinkčiojantis raumenis, sąnarių skausmas ir virškinimo sutrikimų.

10. Vaistų sąveika:

Nesvarbu, kiek nekaltas, kad riebalų stiklainis baltymų papildas sėdi ant jūsų virtuvės lentynos atrodo, jis turi galimybę išlieti siaubti per narkotikų sąveikos būdu. Būtų labai protingas ir jums ne vartoti išrūgų baltymų, kai esate vaistus hipertenzija, kuris taip pat reiškia, kad sumažinti kraujo spaudimą lygį. Išrūgų baltymai gali sąveikauti su anti-trombocitų vaistus, antikoaguliantais narkotikų ir NVNU (nesteroidiniams vaistams nuo uždegimo), didėja kraujavimo rizika. Yra ilgas sąrašas vaistų sąveikos, kurių vienas turi mokytis prieš priimdama pasinerti į baltymų papildas kaprizas. Prižiūrimi, rekomenduojama suvartojamų baltymų papildus gali atlikti tiek-to-jokių pavojų. Problemos nustatyti, kai jūs einate už borto. Geriausias būdas yra pasikonsultuoti su savo gydytoju prieš krovimas jūsų virtuvės lentynos su stiklainius brangių baltyminių papildų.

Ar naudojatės baltymų papildus? Ar bet kuris iš šių baltymų papildus šalutinis poveikis? Ar pasidalinti su mumis komentarus skyriuje žemiau.

load...