10 patarimų, kaip pasiekti aukštesnę net po patelės

load...

Jei kada nors buvo pasakyta, kad tai yra neįmanoma padidinti savo ūgį, kai jūs pasiekė brendimo, čia yra keletas paprastų patarimų, kurie įrodo, jiems viskas negerai. Trumpas mielas. Sąžiningai, tai yra. Bet žiūrint į žmonių kaskart kalbėti gali gauti keblus kartais. Atlikite šiuos ir gauti bent lygiavertė su pasaulio, aukščio, taip pat pasitikėjimo savimi. Mokytis ir sekite, kaip auga aukštesni po brendimo patarimų.

10 patarimų, kaip augti aukštesni po brendimo

Patikrinkite čia kai iš 10 geriausių patarimų, kaip gauti aukštesni po brendimo.

1. Valgykite Teisė:

Ką mes valgome svarbu daug. Mitybos kilęs iš maisto yra pagrindas kiekvienam geras dalykas, kuris vyksta mūsų kūne, įskaitant aukščio padidėjimas. Subalansuota mityba yra tikras būdas pakelti nuotaiką augimo skatinančius hormonus Jūsų organizme ir papildyti visus savo prarastus ląsteles.

Tai tik keletas iš vitaminų ir mineralų rasti maisto produktų, kurie yra tikrai kulka aukštis-stiprintuvus:

load...
  • Kalcis
  • Vitaminas D
  • Vitaminas B1
  • Cinkas
  • Fosforas

2. Būtinai Break Greitas: 

Daugelis aukų įsitikinimu, kad praleidžiant ant pusryčių padeda jums gauti plonesni. Jums bus sunku įdėti rasti, kad ten nieko toliau nuo tiesos. Įsitikinkite, kad turite sveiką pusryčiai kiekvieną rytą, eina ilgą kelią padidinti savo organizmo medžiagų apykaitą, kad savo ruožtu didina savo ūgį.

3. Pratimai:

Paprastus pratimus, kad ruožas jūsų raumenys yra gyvybiškai už aukščio padidėjimas. Tai dar vienas tinkamas būdas, kuris padeda augti aukštesni natūraliai po brendimo. Kabantys iš orinės juostoje, stovi ant savo kojų, praleidžiant ir joga yra būtinas intarpai savo kasdieniame režimo, už tuos papildomų colių aukščio.

Kelionė pakankamas miego yra absoliuti būtinybė dėl aukščio padidėjimas. Tai yra todėl, kad augimo hormonas, kuris yra atsakingas už aukštis augimo gaminamas organizme metu mūsų miego. Nuo 8 iki 10 valandos miego daro, kad visi audiniai yra regeneruojamos ir atjaunėjusi, kad jums gali būti jūsų geriausias kitą dieną.

5. Gauk Sporty:

Ar pastebėjote, kaip aukštas, tie krepšininkus ir plaukikai paprastai yra? Kredito eina į sporto jie užsiima. Be šių, beisbolo, Kovos menai, tenisas, badmintonas ir dviračių keletas sportinė veikla, kurie gali padaryti jums aukštesni.

6. Išvaryti jus ėdrūnas:

Jei esate vienas, kad ryja kokia yra laikomi priešais jus ne valgio, atlikite ne! Per valgymo lėtina virškinimo procesą, todėl gana sunku savo kūno įsisavinti reikiamas maistines medžiagas veiksmingai. Tai liudija kliūtis savo ūgį augimą. Atsižvelgiant 6 mažesnius 3 kartus vietoj, ar pavyko.

7. Gerkite daugiau:

A 8 stiklines vandens minimali kasdien pylimas visus toksinus iš jūsų kūno, o tai lėmė aktyvesnis apykaitą.

8. Žiūrėti savo laikyseną:

Slouching slopina savo aukštį spaudimą stuburo smegenis. Išlaikyti tiesią laikyseną su galvos ir stuburo suderinti, prisideda daug į padidinti savo aukštį.

9. Išlaikyti savo KMI:

Išlaikyti savo svorį Išvykimas prisideda prie geros padidėjimo augimą. Nutukimas sukelia nuo neigiamo poveikio mūsų organizmui kaip visumai, ir yra tikras kliūtis pasiekti aukštį svajonė.

10. Likti nuošalyje nuo „blogų dalykų“:

Rūkymas ir alkoholio vartojimas gali sukelti daug žalos Jūsų kūno be nustoti augti savo augimą. Tai yra būtina siekiant išvengti mėgaujasi tokiais įpročiais, jei norite gyventi sveiką gyvenimą, su aukštesni aukščio ir švaresnio kūno. Čia yra dar vienas būdas augti aukštesni po brendimo.

Tikimės, kad jums rasti postą apie tai, kaip augti aukštesni po brendimo informatyvus. Po jų tikrai gali padėti jums augti aukštesni po brendimo. Ar palikti mums komentarą žemiau.

load...