10 nuostabių užkandžių. Turėtumėte pabandyti numesti svorio

load...

Tyrimai ir tyrimai parodė, kad munching dešinėje užkandžių galite laikyti savo energijos lygius aukštas. Aukštos maistinės užkandžiai gali išlaikyti kūną energija ir padeda svorio. Smart užkandžiai yra pakrautas su baltymų ir skaidulų, kurios didina metabolizmą ir galiausiai deginti kalorijas. Sveikas snacking ne tik patenkina alkio priepuoliai, bet taip pat padeda mažinti valgio porcijas.

Nurodyta toliau yra top 10 užkandžiai svorio ir jų sudedamąsias dalis.

Sveiki užkandžiai Weight Loss

1. „Apple“ ir lieso pieno:

A nugriebto pieno stiklo tarp savo patiekalų duos jums ilgalaikį energijos. Tai taip pat įvykdyti savo mitybos kalcio reikalavimą. Be to, kai komanda jį su baltymų turtingą vaisių, kaip „Apple“, derinys padės jums išlaikyti alkį ir energijos lygius ilgesnį valandas.

load...

2. Riešutai:

Riešutai yra supakuota su baltymų ir gali jus visiškai ilgesnį valandas. Mononesočiųjų riebalų šiame užkandis padeda sumažinti cholesterolio lygį ir neleidžia arterijų apnašų didėjimas. Riešutai taip pat yra geras šaltinis ląstelienos, magnio ir antioksidanto vitamino E. Jie gali būti vartojami kaip jis yra, arba galite įtraukti juos į savo mėgstamą Pochlebca, vaisių arba krekerių.

3. Žemas arba neriebaus jogurto:

Mažai riebalų jogurtas daro ideali užkandis tarp valgymų. Jis taip pat yra geras šaltinis kalcio ir baltymų. Jogurto pilna taurė yra beveik trijų gramų riebalų ir turi 150 kalorijų skaičių. Tyrimai parodė, kad vartoja jogurtą kiekvieną dieną gali padėti jums sublogti lengvai.

4. Plaktuvai:

Vaisiai Plaktuvai padaryti sveiką ir skanus užkandis parinktį. Jei Liaukis su pakankamai ingredientų jie taip pat puiki alternatyva už maitinimą. Plaktuvai yra apie 600 kalorijų, kad yra pakankamai gera, kad jus pripildyti ilgai. Padaryti puikus Pochlebca namuose su savo mėgstamą vaisių, riešutų sviesto ir jogurto. Už papildomą dozę baltymų pridėti šiek tiek išrūgų milteliai.

5. Kukurūzas:

Kukurūzų spragėsiai yra sveiki munching užkandis tik tada, jei jis neturi perteklinio druskos ir sviesto. Kalorijų skaičius yra gerokai žemas, o ląstelienos kiekis yra didelis. Pop savo kukurūzų viryklės, naudojant šiek tiek alyvuogių aliejaus ar mikrobangų jį. Pirkdami oro popped pūsti, patikrinkite, ar mažai riebalų ir natrio kiekio etiketes.

6. Saulėgrąžų sėklos:

Saulėgrąžų sėklos turi daugiau ar mažiau tą patį maistinių medžiagų koeficientas, kaip riešutų. Mažai druskos saulėgrąžų sėklos yra geras munching užkandis, kuris padės jums prarasti tų papildomų svarų. Jei norite sparčiau rezultatai pasirinkti druskų nemokamai sėklų.

7. Sojos traškučiai:

Sojos lustai yra sveikas užkandis, kuris yra aukštos pluošto ir mažai riebalų. Jis taip pat yra puikus šaltinis sojos baltymų, kurie padeda svorio ir apsaugo riebalų sankaupos. Komanda su apetitą žadinančią pupelių panirti už papildomą skonį ir maistinių medžiagų.

8. Aukšto pluošto Granola barai:

Šie aukštos pluošto barai yra puikus užkandis variantas. Tai yra didelis dėl maistinių medžiagų ir skonio. Pagaminta iš nesmulkintų grūdų ir realių riešutų, šie barai turite tinkamą suvartojamų kalorijų skaičių ir yra mažai cukraus ir riebalų kiekio.

9. Edamame:

Edamame yra puiki užkandžių, kad gali būti valgoma karšta ar atšaldyti. Pridėti druskos brūkšnys ir jis virsta lengvai ir šviežių užkandžių būti patiko tarp valgymų.

10. Varškės užpildytame avokadų:

Tai pieno ir vaisių derinys užkandis yra sveikas pasirinkimas žiaumoti tarp valgymų. Tai delikatesas yra geriausias, kai jūs norite pasotinti savo gomurį su kažkuo riebus, turtingas ir nuostabus. Gabalas avokado į dvi dalis ir pašalinti duobę, kad susidarytų kaušas. Užpildykite šią su varške ir esate pasiruošę pasotinti alkį Pang nepridedant kalorijų.

Apibendrinant galima teigti, pasirenkant tinkamą užkandis yra labai svarbus jūsų svorio netekimas programos. Supakuotas su atitinkamomis sudedamųjų dalių šių sveikų užkandžių padės jums prarasti keletą papildomų svarų be daug triukšmo. Tai tik keletas iš sveikų užkandžių receptai svorio. Ar palikti komentarą!

load...