10 nuostabių linų sėklų naudos sveikatai

Sėmenų ir Sėmenų aliejus yra labai populiarus vegetariškas dietas, nes jie yra turtingas ne gyvūnų šaltinis omega – 3 riebalų rūgštimis. Taip pat vadinama linų sėmenų arba „Alsi“ hindi kalba, bet kas gali pridėti linų sėmenų į savo mitybą labai lengvai. Į tai, linų sėmenų forma yra ovalo formos, plokščias, blizgus, sunku korpuso ir viename gale smailėjantys.

Labiausiai žinomi nauda sveikatai sėmenų (ALSI sėklų) yra nurodyti žemiau:

1. Daug skaidulų

Sunku rasti maisto produktų, kurie turi gerą kiekį skaidulų abiejų tirpios ir netirpios formos. Tačiau linų sėmenų atlieka savo darbą labai gerai pridedant tokius pluoštus į savo mitybą. Sėmenų padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, taip pat padeda sumažinti cukraus kiekį kraujyje. Jis yra veiksmingas tinkamai veiktų žarnyne. Linų sėklos gali užkirsti kelią ir gydyti kai kurių vėžio rūšių. Tai sumažina krūties vėžiu, karšto mirksi ir prostatos vėžį vyrams.

2. Mityba

Linų sėklų yra didelis kiekis vitamino B, magnio, mangano ir, kurių reikia tinkamam organizmo funkcionavimui.

load...

3. Didelis Phytochemicals

Linų sėklų turi gerą sumą fitocheminių ir antioksidantų. Tai geriausias šaltinis lignans kuri gali subalansuoti moteriškus hormonus. Lignans gali skatinti vaisingumą, sumažina menopauzę simptomus, taip pat gali užkirsti kelią krūties vėžiui.

4. Širdies ligų

Dietos kuriame gausu vaisių, daržovių, neskaldytų grūdų, ir tt sumažina širdies priepuolių ir insulto riziką. Įskaitant sėmenų toliau padeda sumažinti širdies ligų riziką. Jis mažina blogojo cholesterolio ir didina gerojo cholesterolio kiekį.

5. Menopauzės simptomai

Užsakytame tyrime neseniai buvo nustatyta, linų sėklų dirbti tuo pačiu būdu, kaip pakaitinei hormonų terapijai (HRT) menopauzės gydymo švelniomis menopauzės simptomus, pavyzdžiui, karščio bangos, nuotaikos sutrikimų, ir makšties sausumo.

Atsižvelgiant į mokslinių tyrimų, sėmenų yra daug alfa-linoleno rūgšties, pluošto, ir lignans (1). Yra fitoestrogeninėmis savybės lignans, kurie vaidina svarbų vaidmenį įtakojant hormonų atsakymus į savo kūną. Jie taip pat turi savybių, panašių į estrogenus jūsų kūno. Šios savybės yra labai naudinga moterims, kurie išgyvena menopauzės ir neturi pakankamai estrogenų.

Ekspertai teigia, kad sėmenų lignans veikti būdas įprastas pakaitinė hormonų terapija daro (2). Ši terapija yra naudojama moterų, kurie išgyvena menopauzės. Sėmenų gali padėti sumažinti cukraus kiekį kraujyje, taip pat išgydyti menopauzės simptomų, tokių kaip nuotaikos svyravimai ir karšto mirksi. Nes jie gali padėti sustiprinti kaulus, jie taip pat gali turėti galimybę sumažinti savo riziką susirgti osteoporoze (3).

Pagal neseniai atliktą tyrimą, Linų papildai, kaip efektyviai dirbti kaip pakaitinė hormonų terapija mažėja menopauzės (4) simptomus. Atliekant kitą tyrimą, buvo nustatyta, kad karšto mirksi buvo sumažinta 50 procentų, kai moterys išgyvena menopauzės buvo suteikta linų sėmenų. Tačiau taip pat yra tyrimų, nustatyta, kad linų sėmenų nėra toks pat veiksmingas gydant menopauzės simptomai kaip Daugelis teigia ir pateikia rezultatus, kurie taip pat, kaip tada, kai placebo naudojami (5).

Pasak mokslininkų, paprastai, suaugusiems reikia 1 valgomąjį šaukštą sėmenų 2 iki 3 kartų kasdien. Jūs taip pat gali užtrukti iki 4 šaukštai kartą per dieną. Ekspertai pataria malimo ir maišymo linų sėmenų su 6 uncijos vandens.

6. Aukštos Cholesterolis

Žmonės, kurie seka Viduržemio jūros dieta yra didelės DTL ty gerojo cholesterolio lygį. Tai Viduržemio jūros dieta susideda iš omega – 3, omega – 6, ir omega – 9 riebalų rūgščių. Ji taip pat apima kruopos, žalios daržovės, vaisiai, žuvis ir paukščius, Ala iš linų sėmenų ir linų sėmenų aliejų.

7. Lignans

Linų sėklose yra daug cheminių medžiagų grupei, vadinamai lignans, kuris padeda organizmui apsaugoti nuo vėžio.

Tyrimai su gyvūnais parodė, kad lignans gali sumažinti storosios žarnos vėžinių ląstelių augimą. Gyventojų tyrimai sako, kad linų sėmenų gali sumažinti nenormalių ląstelių ataugų, kurios vaidina į gaubtinės žarnos vėžio dalis, skaičių. Tačiau tyrimai dar atliekami žmonėms.

8. Diabetas

Paros norma linų sėklų kukliai pagerina cukraus žmonių kenčia nuo diabeto kraujo. Lignans taip pat gali užkirsti kelią 2 tipo cukriniu diabetu.

9. Imunitetas

Linų sėmenų aliejus yra turtingiausias šaltinis Omega – 3 ir Omega 6 – riebalų rūgščių. Alfa-linoleno rūgšties (omega – 3) ir lignans kartu suteikti gerą imunitetą prie kūno ir kovoti svetimų medžiagų.

10. Vidurių užkietėjimas

Sėmenų ir linų sėmenų aliejus veikia kaip gamtos vidurių ir duoti jums atleidimą nuo vidurių užkietėjimas be jokių kenksmingų šalutinių poveikių.

Svarbius dalykus reikia atsiminti

  1. Ekspertai teigia, kad sėmenų yra saugus nėščioms ir krūtimi maitinančioms moterims. Tačiau yra tam tikri žmonės, kurie yra alergiški jų. Jūs taip pat turėtų laikytis atokiau nuo sėmenų jei turite šeimos istoriją gimdos, krūties ar kitų vėžio, kurie yra estrogenų jautri. Taip yra todėl, fitoestrogeninėmis savybės linų sėmenų lignans gali skatinti vėžio ląstelių augimą, (6).
  1. Jei sergate cukriniu diabetu arba vartoti vaistus kraujo retinimo, turėtumėte pasikalbėti su savo gydytoju prieš pradėdami vartoti linų sėmenų bet kokia forma.
  1. Kaip jau buvo minėta anksčiau, tai yra labai svarbu pasikalbėti su medicinos ekspertu Prieš vartojant bet kokį gamtos ištaisyti gydyti bet kokią sąlygą, įskaitant sėmenų už menopauzės. Galiausiai ir svarbiausia, jūs niekada neturėtų vartoti neprinokę arba žaliavinio linų sėmenų ankščių, nes jie yra labai nuodingas.
  1. Kai esate suteikta eiti į priekį savo sveikatos priežiūros teikėjo naudoti linų sėmenų kaip natūralus vaistas, galite vartoti juos padėti palengvinti šiuos simptomus baisu, kad ateis su menopauzės. Su sėmenų, galite gauti atleidimą nuo visų tų baisių nuotaikos svyravimai, nemalonūs karšto mirksi, o kitas skausmingas simptomus.

Mityba diagrama

Principas Maistinės vertės RDA procentinė dalis
Energija 534 kcal 27%
Angliavandeniai 28,8 g 22%
Baltymas 18,3 g 32.5%
Bendras riebalų kiekis 42,16 g 170%
Cholesterolis 0 mg 0%
Maistinės skaidulos 27,3 g 68%
Vitaminai
Folatai 87 μg 22%
Niacinas 3.08 mg 19%
Pantoteno rūgštis 0,985 mg 20%
Piridoksinas 0,473 mg 36%
Riboflavinas 0,161 mg 12%
Tiaminas 1,64 mg 137%
Vitaminas a 0 iu 0%
Vitaminas c 0,6 mg 1%
Vitaminas e 19,95 mg 133%
Vitaminas k 4,3 μg 3.5%
Elektrolitai
Natris 30 mg 2%
Kalis 813 mg 17%
Mineralai
Kalcio 255 mg 22.5%
Varis 1,12 mg 124%
Geležis 5,73 mg 72%
Magnis 392 mg 98%
Manganas 2,48 mg 108%
Cinkas 4,34 mg 39%
Fito-maistingosios medžiagos
Karotinas-ß 0 μg

Liuteinas-zeaksantinas 651 μg

Taigi dabar, kad jūs žinote, linų sėmenų teikiamą naudą ir linų sėmenų aliejus, užtikrinti, kad jūs įtraukti juos į savo mitybą.

load...