10 nuostabių burpee treniruotės pranašumų stiprinant kūną

Ar jūs Raumeningas? Norite padidinti iki savo kūno jėgą? Nori daryti aerobikos pratimų? Jūsų atsakymas yra čia. Pradėti šį aistringą pratimą, vadinamą „Burpee“. Jis suteikia jums su nepaprasta jėga. Pagrindiniai žingsniai, yra vykdomas keturiais judėjimų, ir jis yra žinomas kaip „Four grafo Burpee“. Visa kūno treniruotės, kartais Burpee vadinama Basrardo mankšta. Jis taip pat paragino r Kūno Blaster pratimas.

Išradėjas Burpee treniruotės:

Pažvelkime į šio treniruotės kilmės. Burpee yra mišrių pratybų str. Jame push-up, vertikalus šuolius ir pritūpęs pratimus. Amerikiečių psichologas, Karaliaus O Burpee surašė šį pratybų forma išbandyti kūno dalių galia, o jie juda kartu sklandžiai, efektyviai, greitai ir lengvai su milžinišku energingai. Šis pratybų forma karinės jėgos ir karinio jūrų laivyno vyrų buvo nekantriai priėmė identifikuoti jų kūnus ir protus kietumas tomis dienomis, kai Antrojo pasaulinio karo buvo apie įvyks. Bet dabar-į-dienų, kariuomenės vyrai šį pratimą su nekantrumas ir sportiškumo už labai konstruktyvų poveikį jų tinkamumą įprastam mankšta.

Kas gali padaryti Burpee treniruotės?

Burpee treniruotės daroma iš esmės pagal mišrių kovos menų praktikų ir karinių pajėgų, kaip dalį savo įprastu mankšta. Kiekvienas gali padaryti šį pratimą, bet jis ar ji turi būti suaugęs. Šis pratimas yra taip pat žinomas kaip nutraukti daugelį kūno svorio pratimai. Kartais, keli žmonės gali nepatinka šią treniruotę formą.

Kaip jokių prietaisai privalo atlikti Burpee treniruotės, daug žmonių mėgsta tai daryti treniruotę bet kurioje vietoje jie nori. Tačiau, tai yra sunku treniruotės, todėl dažnai žmonės nepatinka ji.

Įvairių formų Burpees:

Yra keletas formų Burpee treniruotės. Tai yra dėžutė-šuolis Burpee, Burpee push up, hantelių Burpee, aštuoni skaičius push up, induistų Roses Burpee, pašokti Burpee, šokinėti-per Burpee, kelio Roses Burpee, ilgai šuolis Burpee, raumenų iki Burpee, vieno ginkluotas Burpee, viena koja Burpee, Parkour Burpee, traukite į viršų Burpee, shitee, pusė Burpee, pritūpęs trauka ir Tuck-šuolis Burpee.

Metodai atlikti pagrindinio Burpee treniruotės:

Kaip padaryti Burpee naudotis? Pradiniu laikotarpiu, jums reikia atlikti šį pratimą į teisingą kelią gauti geriausius rezultatus iš jo.

1. Iš pradžių laikyti kojas kartu ir padaryti atsitūpti poziciją. Tada įdėti savo rankas ant žemės priešais savo kojas.

2. Kitame žingsnyje, jums reikia išlaikyti jūsų kojų kartu ir pasiruoškite šokti atgal, todėl galite nusileisti į Push Up padėtį. Dabar, sulenkti dilbius ir atlikti vieną push up šioje pozicijoje.

3. Po to, šokinėti pėdas atgal į ankstesnį poziciją ir po savo kūną, o tada pašokti į orą.

4. Galiausiai, žemės sklandžiai ramioje būdu ir sulenkti kojas.

5. Dabar, pakartokite šiuos veiksmus ir vėl praktikuoti jį kaip ilgai, kaip jūs galite.

Jei esate ekspertas, galite tai padaryti šį pratimą savo. Bet jums reikės instrukciją ar specialią priežiūrą, jei esate naujas į šį treniruotę. Jūs turite išlaikyti savo greitį šį pratimą.

Modifikacijos:

Tai Burpee pratimas gali būti atliekamas įvairiais būdais. Jūs galite tai padaryti paprastesniu būdu arba sunkiau būdu. Jūs galite atlikti šį pratybų stilių, kaip už Jūsų patogumui. Bet, taip, turi būti teisinga ir patogus jums. Žmonės, kurie yra naujokai šioje treniruotės, patariama praleisti push up arba šokti žingsnį pačioje pradžioje šios treniruotės. Apmokyti žmonės gali kirsti kliūtis peršokti į priekį arba į šoną tarp jų pakartojimų, kad jis taptų įdomus ir drąsus. Tačiau patyrę žmonės gali įdėti šiek tiek svorio ant savo liemenės arba laikykite hantelius, o praktikuojančių jį.

Pratimai modelis Burpees:

Visada stengiamės padaryti 100 Burpees taip greitai, kaip jūs galite. Ir stebėti, kaip daugelis rinkiniai Burpees galite atlikti per 10 minučių. Jūs taip pat gali praktikuoti šį išskirtinį treniruotės su šuolis į tolį, tiesiog pakeičiant paprastą šuolis žingsnį.

Privalumai Burpee treniruotės:

Yra daug naudos iš Burpee treniruotės.

1. Jis gerina savo fizinę įgūdžių.

2. Vienas iš pagrindinių Burpee nauda yra jėga pastatas.

3. Šis treniruotės padeda jums pridėti didžiulę jėgą prie jūsų raumenų urmu, kojų ir viso kūno.

4. Daugelis fitneso ekspertai sako, kad Burpee yra jėga pastatas treniruotės ar didelės apkrovos treniruotės, kuri yra labai produktyvus siekdamos plėtoti raumenų tvirtumas.

5. Per apatinę ir viršutinę lygio raumenų pratimų, jis pagerina savo širdį ir plaučius pajėgumus.

6. Burpee yra pratybų forma, kuri reikalauja nebuvimą laisvąjį deguonį su dideliu sunkumo ir potencialą. Tai paprastai atliekama per trumpą laiko tarpą, ir reikalauja daug energijos be deguonies. Praktikuojančių šį treniruotės padeda jums atlikti anaerobinis naudotis tinkamai.

7. Practicing burpees reikia daugiau raumenų pratimą, o rezultatas yra didelis kalorijų sąskaita. Tai padeda jums prarasti daugiau svorio, o deginti kalorijas.

8. Joje neįvykdyti apkraus širdies ir kraujagyslių sistemai. Todėl, jūs galite gauti vieną kardio treniruotės.

9. Šis Burpee treniruotės planas pagerina kojų, krūtinės, šlaunų, dvigalvis, rombas, ginklų ir abs stiprumą.

10. Tai pagrindinis riebalų deginimas treniruotės, kuri padeda jums deginti iki 50% daugiau riebalų, nei bet kuris kitas įprastinių treniruotės. Tai gali pagreitinti jūsų medžiagų apykaitą, kuri yra naudinga deginti kalorijas visą dieną raundą.

Atsargumo priemonės Of Burpees:

Kiekvienas gali padaryti šį pratimą. Tačiau, jums reikia fiziškai. Tai daryti treniruotės reikalauja vienas turi didelę fitneso. Kaip žinote, tai nėra labai paprastas treniruotės. Tai gana sunku, lyginant su bet kuriuo kitu tradicinio mankšta. Nors ne treniruotės įranga privalo praktikuoti šį pratimą, sunku atlikti. Rekomenduojama gauti medicininę konsultaciją iš savo gydytojo atitinkamas priežiūros, kad būtų išvengta didesnės žalos.

Ar norėtumėte suteikti Burpees pabandyti? Palikite mums komentarą žemiau.