10 nuostabių bananų ir pieno dietos privalumų

load...

Turite svarbų proga ateina savo kelią, ir jūs norite nešioti savo mėgstamą suknelę. Bet, deja, jis netelpa tavęs. Toks nusivylimas! Akivaizdu, jums reikia prarasti, kad papildomų padriba, kad tilptų į tą suknelę. Ir kaip tai padaryti lengvai, išbandykite bananų pieno dietos. Jis yra veiksmingas svorio netekimas būdas, kad jums reikia laikytis nuo 3 iki 4 dienų pamatyti neįtikėtinus rezultatus. Jis buvo sukurtas Dr George Harrop 1934 sergantiems cukriniu diabetu, kuris tapo populiarus greitas svorio netekimas dietos plano. Atminkite, kad tai kaprizas mityba ir neturėtų būti po daugiau nei 4 dienas. Išlaikyti tai galvoje, skaityti ir sužinokite, kaip eiti apie bananų ir pieno dieta. Bet pirmiausia leiskite man duoti jums keletą faktų.

Kaip Bananų ir pieno Dieta skatina svorio

Bananų ir pieno dieta remiasi paprastu principu – mažai kalorijų ir labai maistingas maisto produktų Whittle padriba toli. Jūs vartoti 2 – 3 bananus ir 2 – 3 puodeliai nenugriebto pieno 3 kartus per dieną. Kiekvienas bananų yra apie 100 kalorijų, o pieno puodelis yra ne daugiau kaip 80 kalorijų. Taigi, atimantis iš šios dietos valgio tris kartus bus ne tegul turite daugiau nei 1000 kalorijų per dieną.

Mes pabrėžti pilno riebumo pieno, nes tyrimai įrodė, kad tai yra riebus pienas, kuris padeda svorio, o ne mažai riebalų versija (1). Jūs galite turėti bananą prieš arba po vartojančiomis pieno ar net susilieja juos kartu. Be to, kartu su bananu ir pieno, jums bus suvartojama keletą kitų baltymingų ir pluošto turtingą maistą, kurie padės jums prarasti riebalų greitai, be todėl jaučiatės alkanas. Ir pagaliau, jums bus gerti pakankamai vandens, kad išlaikyti save hidratuotas ir išstumti toksinus.

Pagrindinė idėja – Jūs suvartoja apie 1000 kalorijų per dieną – 3 kartus bananą ir pieno per dieną bei kitų sveikų maisto produktų – ir laikyti save hidratuotas mesti riebalus greitai.

load...

 Dabar klausimas, kodėl bananų? Kodėl gi ne bet koks kitas vaisius? Na, čia atsakymas.

Banana nuosavybė išmokų

  1. Bananai, kaip mes visi žinome, yra labai maistingas vaisius, kuriuose yra daug vitaminų, maistinių skaidulų ir mineralų, ypač kalio (apie 422 mg vieną bananų), kuri yra gyvybiškai svarbi normaliam funkcionavimui (2) kūno.
  2. Juose taip pat yra ląstelienos (apie 3 GMS vienoje bananų), kuris padeda organizmui atsikratyti sukauptų toksinų (3).
  3. Jie taip pat suteikia persotintą jausmą, todėl vienas jaustis visiškai ilgą laiką.
  4. Visų pirma, jie yra skanus ir vartoja juos lengva.

Pienas nuosavybė išmokų

  1. Pienas yra esmingiausias elementas mūsų kasdienį racioną. Jame gausu kalcio ir baltymų, kurie padeda stiprinti kaulus ir raumenis (4).
  2.  Vienas nuo kito iš išlaikant kaulų stiprumą, kalcis taip pat padeda ląstelių signalizacijos, paratiroidinio hormono balansavimo, ir reguliavimo baltymų funkcijos (5).
  3. Visas riebalų pieno padeda sumažinti centrinę nutukimą (6).
  4. Pienas taip pat padeda sumažinti kraujospūdį, reguliuoja insulino gamybą ir prapūtimas reaktyvių deguonies formų (ROS) (7).
  5. Pieno padeda pagerinti medžiagų apykaitą (8).

Dabar, kad žinote, naudą sveikatai bananų ir pieno, leiskite man pasakyti jums, kas nutiks, kai vartoji juos kartu.

Kombinuoti Privalumai bananų ir pieno

  1. Sudėti, bananai ir pieno suteikia kūnui esant dideliam dozių baltymų, vitaminų, maistinių skaidulų, ir mineralinių medžiagų.
  2. Gauti iš šios dietos maistinių medžiagų yra pakankamai aprūpinti organizmą pakankamu kiekiu energijos išlaikyti jį 3 iki 4 dienų.

Taigi, akivaizdu, kad po bananų ir pieno dieta 3 – 4 dienas nebus jums pakenkti, jei jums sekti gerą mitybos planą. Ir tai padaryti, jūs turite slinkite žemyn, kaip aš parengė gerai subalansuotas bananų ir pieno mitybos planą už jus.

Bananų ir pieno mėginio Dieta diagrama

Maistas Ką valgyti
Anksti ryte (6: 00-07: 30) 1 puodelio vandens su 2 arbatiniais šaukšteliu agurkų sėklos, mirkytomis per naktį
Pusryčiai (7:00 – 8:30) 1 puodelis pilna riebaus pieno + 1 bananas + 1 virtas kiaušinis
Vidutinis rytas (10: 00-11: 00 ryto) 1 puodelis žalios arbatos + 2 migdolai
Pietūs (12:30 – 13:30) 1 puodelis pilna riebaus pieno + 1 banana
Vakariniai užkandžiai (4: 00-16: 30) 1 puodelis šviežiai presuotų vaisių sulčių arba 1 puodelio kokoso vandens
Vakarienė (7: 00-19: 30) Nedidelė puodelis sautetų arba keptų daržovių + 1 bananas + 1 puodelis šilto pieno

Kaip ši dieta diagrama darbai

Vaistinės ožragės sėklos padės pagerinti medžiagų apykaitą, bei geriamojo vandens pirmas dalykas ryte padės išstumti toksinus. Virtų kiaušinių, kartu su pienu ir bananu bus išlaikyti savo alkio priepuoliai baimėje ir suteikti savo kūno gerą dozę baltymų. Žalioji arbata padės Przedmuch laisvuosius deguonies radikalus ir slopina apetitą. Migdolai yra daug sveikų riebalų, kurie padeda sumažinti uždegimą, taip užkertant kelią uždegimas sukeltas nutukimas. Pietums, turi bananą ir pieno puodelio išlaikyti savo kalorijų skaičiuoti mažas. Šviežiai spaudžiamas sultis teiks savo kūno vitaminų, mineralų ir maistinių skaidulų. Jei pasirinksite gerti kokosų vandenį, jis suteiks savo kūną natūraliomis elektrolitų, jus hidratuotas ir išstumti toksinus. Turi nedidelį puodelį keptais daržovės kartu su bananu ir pieno vakarienei, kad jūs nesijaučiate alkanas greičiau ir pasiduoti savo vėlai naktį maisto potraukį.

Štai keletas patarimų, kaip padaryti bananų ir pieno dietos darbą už jus.

Patarimai Norėdami Padaryti Bananų ir pieno dieta darbą už jus

  • Be žiūrėti, ką valgote, taip pat turite padaryti kai kuriuos lengvus pratimus. Negalima pasirinkti HIIT ar sunkiosios atletikos, kaip jums bus labai mažo kaloringumo dietos. Jūs galite padaryti joga ir meditacija.
  • Venkite rafinuoto cukraus, gazuoto gėrimai, supakuotų maisto produktų ir gėrimų, kepto maisto ir nesveikų užkandžių.
  • Jūs galite padaryti bananų ir pieno kokteilį, jei jums nuobodu ir vartoja pieno ir bananų atskirai.
  • Gerti ne mažiau kaip 3 litrų vandens per dieną.
  • Miegoti 7 – 8 valandas.
  • Laikyti stresą kelio ne nerimaudamas per daug apie savo svorį.
  • Nedelsiant nutraukti šios dietos, jei manote, silpna ir pasikonsultuoti su gydytoju dėl tolesnio patarimo.
  • Po 4 dieną šios dietos, turite laikytis sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo kelią įgyti svorio atgal.

Kai Taškai atsargiai

Bananų ir pieno dieta režimas gali būti po tiems, kurie nori numesti svorio nepaprastosios padėties. Tačiau yra keletas dalykų, kad vienas turėtų nepamiršti, po jo:

  • Iš pradžių, vienas gali jaustis šiek tiek silpnas, nes kalorijų gauna drastiškai sumažintas šios dietos metu. Silpnumas nepakanka sunku valdyti, bet jei jis bus sunku valdyti, galima vartoti vieną tinkamą patiekalą per dieną.
  • Moterys neturėtų sekti bananų pieno dietos metu jų menstruacinio ciklo metu. Ši dieta neturi mineralų, pavyzdžiui, geležies, cinko, vario, o kai vitaminų, kurie yra gana svarbu būti suvartotas per šį laikotarpį. Bet, jei mityba turi būti laikomasi šiuo metu, įsitikinkite, kad turite kai kurių vitaminų ir mineralų papildų kartu su juo.
  • Bananų pieno dieta neturėtų būti po daugiau nei 4 dienas, nes kai kurie iš gyvybinių elementų, reikalingų organizmui trūksta jame. Po šios dietos 4 dienas padeda vienas numesti apie 4 kg kūno svorio lengvai. Jei vienas nori numesti daugiau svorio, jis / ji gali imtis maždaug vieną savaitę spragą ir įsipareigoja kitą šios dietos plano etapą.

Išlaikyti šiuos dalykus, išbandykite bananų ir pieno dieta mesti papildomų colių sėkmingai ir tilptų į savo mėgstamą suknelę be dėvėti nemalonus kūno Shaper. Bananų ir pieno yra tiek sveikas ir puikus būdas greitai numesti svorio artėjančio įvykio. Pradėkite šiandien ir pamatyti rezultatus tik 3 dienas. Sėkmės!

load...