10 geriausių svorio netekimų mitybos planai indėnams

load...

Tinkamas gyvenimo būdas, sveikos mitybos įpročių ir reguliari mankšta gali padėti jums mesti tuos papildomus kilogramus sveikas būdas. Puiki dieta turėtų būti visas būtinas maistines medžiagas, reikalingas skatinant bendrą sveikatą ir gerovę individo.

Po tinkamą mitybos valgiaraštį prarasti svorio yra labai svarbus siekiant padėti pasiekti atspalvių ir teisingai formos kūną.

Svorio netekimas maitinimosi planai

Keletas veiksmingų dietos planus, kad indėnai prisiekiau yra:

1. GM Dieta Indijos Versija:

Ši dieta pradžių buvo sukurta darbuotojams General Motors Incorporated, JAV. General Motors arba GM dietos savo Indijos vegetarišką versiją yra vienas iš sėkmingiausių dietos planus Indijoje. Tai septynių dienų Detox dietos skatina valgyti skirtingų tipų maisto kiekvieną dieną, teikiantys įvairias mitybos naudą organizmui. Vaisiai, daržovės, bananai, pienas, ryžiai, varškė keletas valgomi iš šios mitybos planą. Geriamojo daug vandens šios dietos metu patariama pasinaudoti maksimalią naudą. Vienas gali lengvai prarasti iki 5 iki 10 kilogramų per savaitę per šį svorio netekimas mitybos režimą.

load...

2. Rujuta Diwekar Dieta:

Rujuta Diwakar yra žymus Dietologė ir fitneso ekspertas, kurio individualų mitybos planai dirbo stebuklus daugeliui. Ji yra ypač įskaityta už tai, Kareena Kapoor dydis lygus nuliui pav. Visų savo mitybos planus branduolį sudaro valgyti 8 mažus sveikus mažai kalorijų patiekalus per dieną. Tai, anot jos, padeda išvengti maisto troškimas. Ji taip pat pataria gėrimo apkrovas vandens detoksikuoti sistemą. Atsižvelgiant dienos mitybos papildus svarbu tinkamai maitinti kūną, o įgaliotosios pi taisyklė, ty atleast 7 iš 22 dienų. Tai yra būtina norint pasiekti tą sveiką, atspalvių ir Padriba nemokamą kūną.

3. Pietų Indijos Dieta:

Šis naujausias dieta yra svajonė dietos žmonėms, kurie pasimėgauti Pietų Indijos maisto. Pietų Indijos delikatesai kaip IDLI, sambhar, sviestas pieno ir tt yra skanus, taip pat detoksikuojanti. Tai yra taip pat mažai kalorijų skaičių. Ši dieta lemia šilumingumas kiekvieno maisto. Jis leidžia jums suvartoja Jūsų kūno svorio 25 cal / kg. Dietos padeda išlaikyti kalorijų Išvykimas ir prarasti svorio lengvai.

4. 7 diena plokščias pilvas Dieta planas:

Tai švarus ir liesos dietos James Duigan mano, kad valgo nesveiką tvarkomi, šiukšlių ir riebalų pakrauta maisto sukelia organizmui parduotuvių riebalų. Ši dieta pabrėžia valgyti tinkamą maistą, o apribojant nesveiko maisto vartojimą. Tai turėtų padėti greitai burnin kalorijų. Vartojimas liesos mėsos, žuvies, vištienos, organinių daržovių ir tt kartu su reguliariai naudojasi padeda mesti padriba lengvai.

5. 3 diena Vaisiai Įleistinis Dieta:

Ši dieta sukurta Jay Robb, Amerikos dietologų, pirmiausia daro valgyti vaisius kiekvieną 2 val. Tai padeda detoksikuoti organizmą, deginti kalorijas ir numesti svorį. Maistinių medžiagų, vandens ir pluoštai šių vaisių atkurti virškinimo sveikatą ir išstumti toksinus iš organizmo. Liesos baltymai padeda deginti kalorijas ir numesti papildomų svarų. Baltymų kokteilius, daržovės ir viena visa miltai taip pat suvartotas per šį 3 dienų dietos. Vienas gali prarasti iki 10 lb šiame svorio valgio planą.

6. 5 diena „Apple Dieta:

Žvaigždė elementas šios dietos atsitinka būti obuolių. Apple yra žinoma, kad vienas iš sveikiausių vaisių, kurių sudėtyje yra apkrovų vitaminų, skaidulų, mineralų ir minimaliomis kalorijų. Be jo maistinę vertę, obuolių yra natūralus vidurius, kuri padeda detoksikuojanti kūną ir išlaikyti sveiką nervų ir virškinimo sistemą.

7. 7 diena skysčių dieta:

Skystas dieta susideda iš vartojimo dideliu kiekiu vandens, sulčių, baltymų kokteilius ir kitų sveikų skysčių. Šie skysčiai detoksikuoti organizmą, o maitinant tinkamai. Tai padeda jums jaustis išsamesnis ir išvengti persivalgymo. Jei ši dieta yra kruopščiai laikomasi, galima ne tik mesti svorį efektyviai, bet ir pagerinti savo bendrą sveikatą.

8. 5 faktorius Dieta:

5 faktorius dieta apima 5 maistinių medžiagų, būtent angliavandeniai, baltymai, skaidulos, riebalų ir skysčių. Jie apgyvendinami 5 kartus per dieną. Ši dieta yra papildytas 5 pratybų planus, kiekvienas iš 5 pratimų trukmę 5 minutes kiekviena sudaro.

9. 1200 kalorijų dietos planas:

Tai mažai riebalų didelis ląstelienos dietos dega iki 1200 kalorijų kasdien. Jis padeda viena nesirgti tinka ir padriba nemokama. Vaisiai, daržovės ir neriebūs maisto produktai padeda puoselėti kūną ir išlaikyti ją sveiką. Ji taip pat degina kalorijas ir padeda numesti svorio.

10. Anjali Mukherjee svorio netekimas Dieta planas:

Anjali Mukherjee Sveikatos viso suteikia efektyvius individualius specifinius mitybos. Tai siekiama numesti svorio per greitai, natūraliai saugiai ir tvariai. Dietos planai yra moksliškai pagrįsta. Tai daro viena valgyti tinkamą bet sveiką maistą. Tai tinka skonį pumpurus, taip pat padidina individo sveikatą. Šios dietos planus netikiu badauja numesti svorio. Vietoj to, ši dieta yra visa informacija apie valgant, kuri padeda išvalyti ir pagyvinti kūną, o Sumažinus nepageidaujamo padriba.

Su tiek daug miltų planus dėl svorio pasirinkti, mes tikrai rasiu sau idealią antrąją pusę. Leiskite mums žinoti, kuris iš jums bus išbandyti, arba jei jau išbandyti kai kuriuos iš jų.

load...