10 geriausių riešutų nauda sveikatai

Migdolų, anakardžių riešutai, kokoso, lazdynų, žemės riešutai, kedro riešutai, AGUONOMIS, bertoletijos, kaštonai, linų sėklų (linų sėmenų), makadamijų, pekano, pistacijų, moliūgų sėklos, quinoa, saulėgrąžos sėklos, graikinių riešutų, sezamo sėklos ir tt – visi iš jų yra sugrupuoti į vieną šeimą, vadinamą Riešutai.

Riešutai yra baltymų vidutiniškai išskyrus kaštonų ir riebalų didelio kiekio. Riešutai nauda daug į virš visų kūno ir yra laikomas geras šaltinių pluoštų ir maistinių medžiagų, vitaminų B, vitamino E, mineralų, tokių kaip geležies, cinko, kalio, magnio, antioksidantas mineralų, ir antioksidantas junginių.

Pabandykite surasti bent keletą iš šių riešutų ir imtis jų saują kasdien. Nori žinoti, kodėl. Skaityti toliau apie naudą sveikatai riešutų:

1. Riešutai yra daug energijos ir maistinių medžiagų. Į mononesočiųjų riebalų rūgščių riešutų padėti sumažinti blogojo cholesterolio ir didina gerojo cholesterolio kiekį.

2. Jie padeda užkirsti kelią širdies vainikinių arterijų ligų ir insulto.

3. Jie yra gausu omega – 3 riebiųjų rūgščių, kurių priešuždegiminių savybių. Jie padeda kontroliuoti aukštą BP, kovoti su krūties, gaubtinės žarnos ir prostatos vėžio.

4. Jie taip pat naudingas sergant reumatoidiniu artritu, Alzheimerio liga, depresija.

5. Poli-fenolio flavonoidų, esantys riešutų apsaugoti nuo vėžio, širdies ir kraujagyslių ligomis, degeneracinių nervų ligų, Alzheimerio liga.

6. Jie yra turtingas šaltinis kalio, mangano, kalcio, geležies, magnio, cinko, fluorido, seleno. Manganas yra galingas laisvuosius radikalus. Kalio kontroliuoja širdies susitraukimų dažnį, kraujospūdį. Varis padeda gaminant raudonuosius kraujo kūnelius. Fluoras apsaugo dantų problemų.

7. Jie yra vitamino E, kurie padeda palaikyti ląstelių ir gleivines odos ir apsaugo nuo laisvųjų radikalų.

8. Juose B kompleksas, kuris yra labai svarbus sveikatai.

9. Bet jūs galite paklausti, ar jie yra geros širdies sveikatai, nes jie turi aukštą buvimą riebumas?

Tai gali skambėti keistai, bet atsakymas yra „taip“. Tyrimai sako, kad žmonės, valgantys riešutų kasdien turėti sveikesnę širdį nei žmonės, kurie neturi. Trumpais 30 gramų riešutų kasdien gali padėti jūsų širdies likti sveikas. Jie

  • Padėti tinkamai reguliuoti cholesterolio kiekį kraujyje.
  • Sumažinti blogojo cholesterolio ir didina gerojo cholesterolio.
  • Arginino riešutai neleidžia arterijos sukietėjusios didinant savo elastingumą.
  • Antioksidantai, vitaminai ir mineralai padeda kovoti su uždegimu.
  • Teigia, sveiką kraujo spaudimą dėl to, kad mažos natrio ir kalio aukštos turinio buvimą.

10. Žmonėms su viršsvorio:

Riešutai yra didelis riebalų kiekis. Taigi, jei jau esate šiek tiek riebalų, jums reikia, kad būtų išvengta riešutus? Atsakymas yra ne, nes riešutai jus nuo nutukimo. Jie išleisti sotumo hormonų žarnyne padeda jums kontroliuoti apetitą. Jums reikia pakeisti juos su mažu maistingo maisto į savo mitybą. Pakeiskite perdirbtos mėsos, grūdų maisto produktų, kaip duonos, saldžių užkandžių ir tt Su šiais riešutų sauja.

Riešutai Mityba diagrama:

Kiek turėčiau vartoti kasdien?

Jūs idealiu atveju turėtų suvartoti 30 gramų nutes.

Na, tai nėra įmanoma pasverti visus riešutų kiekvieną kartą namuose. Taigi čia yra grubus sąrašas suteiks jums šiek tiek apie tai, kiek riešutai imtis per dieną, ty, 30 idėją – 50 gramų.

20 migdolų – 15 anakardžiai / 20 / lazdynų 15 macadamias / 2tbsp pušies riešutai / 60 pistacijos su lukštais / 10 sveiki graikinių riešutų / 20 puse graikinių riešutų per dieną gali padaryti darbą už jus. Jei nusipirkote mišrių riešutus, tada tiesiog imtis saujelė mišinio.

Taigi tai yra jūsų mėgstamiausia Veržlė?

Tikiuosi, šį straipsnį apie „naudą valgyti riešutus“ padeda jums pasiekti gerą sveikatą.