10 geriausių pratimų, kurie padės jums įgyti svorio

load...

Ploni ir liesos žmonės visada nori išbandyti naujus metodus, mitybą ir pratimų; į įgauna keletą svarų vilties. Žmonės, kurie sugeba sujungti gera mityba su tinkamu vykdymu, galų gale ieško sveika ir nuostabu. Tiesiog binging maisto, tos tobulos kūno troškimas, iš tikrųjų veda niekur. Tačiau, kai asmuo tinkamai vykdo, tada suvartojama maisto gauna panaudoti ir paversti raumenų mase, kuri padeda kurti gerą ir sveiką kūną. Žmonės, turintys noro priaugti svorio privalo naudotis protingai, nes jis yra vienas iš svarbiausių aspektų priauga svorio. Dešimties svorio priaugimas pratimai moterims yra išvardytos žemiau:

Pratimai priaugti svorio – Top 10 sekti!

1. Push-up:

Push-up yra viena iš efektyviausių formų teisėmis, jie nereikalauja svorius ar bet išgalvotas mašinos. Šis pratimas yra ideali priauga svorio ant viršutinės kūno dalies, kaip ji veikia geriausiai, kai didesni raumenys dirbo ant.

2. Mažo intensyvumo Aerobinis treniruotės:

Šis pratimas svorio padidėjimas forma apima kvėpavimą deguonimi ir iškvepiant anglies dioksidą į atliekant mažo intensyvumo treniruotes procesą. Jis stimuliuoja apetitą ir pagerina medžiagų apykaitą, o tai veda prie svorio padidėjimo.

load...

3. Plaukimas:

Tai širdies ir kraujagyslių treniruotės yra efektyvus tiek svorio padidėjimas, taip pat svorio. Kai žmogus plaukia uoliai, jo apetitas gauna apsunkina ir jis linkęs vartoti daug maisto, kuris sukelia svorio augimą.

4. Bėgimas:

Bėgimas, kaip ir plaukimo, yra gera širdies ir kraujagyslių naudotis, kad turi galimybę padidinti asmens apykaitą. Tai lemia pridedant raumenų masę į liesos kūno, kaip asmuo plėtoja gebėjimą virškinti sunkių patiekalų lengvai ir pridėti daug baltymų procese.

5. Lunges ir Pritūpimai:

Lunges ir pritūpimai yra puikus pratimai priaugti svorio. Jie yra galimybė, kai kalbama apie išleidimą svorio aplink keturgalvio, nugaros ir veršelius. Aplink kojas plotas yra didžiausias raumenų zona ir vienas gali įgyti daug svorio, jei šie lunges ir pritūpimai atliekami komplektais.

 6. Štangos spaudimas:

Pratimai, pavyzdžiui, štangos yra veiksmingos didinant daugiau svorio aplink vidinių ir išorinių krūtinės regionuose nei ant pečių ir dilbių. Linkę stende paspauskite ir keli pakeitimai yra žinoma, kad būti geresnių rezultatų. Dvi dešimties kiekvienas yra idealus įgyti svorį kryptingai srityje.

7. Trauka:

Prieš praktikuojančių šį pratimą, vienas turi suprasti formą, nes ji apima dideliais svoriais naudojimas su ginklų pagalba, nugaros ir kojos. Tai gali būti pavojinga, taigi reikia praktikuoti jį į trenerio akivaizdoje. Tai treniruotės padeda greitai priauga svorio.

8. Joga:

Joga apima kelia tiksliai ir teisingai modelio kvėpavimo priėmimą. Tai ne tik padeda įgyti svorį atgaivinti apetitą, taip pat atpalaiduoja protą, kuris netiesiogiai padeda priaugti svorio. Kai kurie iš efektyviausių asanas, kurios gali padėti svorio padidėjimas yra Sarvang asanos, Vajra asanos, bhujang asanos ir matsya Asanos.

9. Patraukite-up:

Šis pratimas yra efektyvesnis, kai vykdomas su baru. Tai galima padaryti bet kur ir kaip push ups, šis pratimas taip pat yra Gimnastika dalis. Tai padeda padidinti svorį aplink pečių ir krūtinės srityje.

10. Vertikalūs Štanga eilutes ir hanteliams Pečių spauda:

Šie pratimai yra nuostabus įgyti raumenų masę viršutiniame organizme ir padeda plonas kūno įgyti gerą sudėjimą. Šios svorio priaugimas pratimai turi būti daroma pakartotinai komplektais ir gali būti padaryta namuose taip pat.

Priaugti svorio, vienas privalo sutelkti dėmesį į raumenų augimui ir vystymuisi. Šie raumenys klesti dėl pratimų ir maisto pilna aukštos kalorijų. Pirmiau minėti pratimai priaugti svorio, gali būti jungiamas siekiant suformuoti pilną treniruotę. Turėkite omenyje, kad susidaro priaugti svorio yra įmanoma, kai asmuo veikia reguliariai, kaip niekas negali priaugti svorio per naktį.

load...