10 geriausių pėsčiųjų vaikščiojimo pėsčiomis naudos sveikatai

load...

Ar žinote, kad galite pasinaudoti daug vaikščioti basomis? Kai jūsų plikas oda liečiasi su žeme tiesiogiai, neigiami jonai, esančių žemėje gali padėti subalansuoti teigiamų jonų Jūsų organizme, ir tai pagerins jūsų sveikatą daugeliu aspektų. Daugelis iš mūsų skaitę ar girdėję, kad yra slėgio taškų mūsų organizme. Kai mes vaikščioti basomis ant smėlio arba ant žolės, slėgis mūsų pėdos aktyvuoja akupunktūros taškus. Tai savo ruožtu, energizuoja mūsų kūną ir gerina mūsų sveikatą.

Privalumai Barefoot Walking

Dešimt basas vaikščioti pėsčiomis išmokos yra išvardytos žemiau.

1. Nemiga gali būti kontroliuojami:

Nemiga, taip pat vadinama nemiga, yra miego sutrikimas. Žmonės, kurie turi sunkumų užmigti ar sutrikęs miegas naktį yra sakoma, kad Insomniac. Pasak Nacionalinės miego fondas, suaugęs reikalauja septynių valandų miego minimumas, kad būtų sveiki. Manoma, kad vaikščiojimas basomis ant žolės gali išgydyti nemigą.

2. Gerina nervų sistemą:

Vaikščiojimas basomis stimuliuoja akupunktūros taškus pėdos o tai savo ruožtu padeda stimuliuoti nervus ir venų. Tai pagerina nervų sistemą mūsų kūno. Skausmas, kurį sukelia venų varikozė, ypač cukriniu diabetu sergantiems pacientams, gali būti sumažintas, jei jie reguliariai vaikščioti basomis.

load...

3. Akių žvilgsnio galima Patobulinta:

Yra spaudimo taškas pėdos, kuris jungia su akies nervus. Kai vaikščioti basomis ryte ant žolės, slėgis taškas stimuliuojamas kuris padeda pagerinti jūsų akių regėjimą.

4. Gerina širdies ir kraujagyslių:

Vaikščiojimas basomis gerina nervų sistemą, tokiu būdu gerinant kraujotaką. Padidėjimas kraujotakos lygį pagerina širdies ir kraujagyslių sistemą.

5. Padidina imunitetą:

Stimuliavimas nervų sistemos vaikštant basomis padeda gerinti Vienas imunitetą. Pastebėjome, kad vaikai mėgsta žaisti ir judėti basas. Kai vaikai žaisti smėlio, ji padeda jiems gauti stipresnis, taip pat, jų imunitetas yra sustiprintas.

6. Padidina energijos:

Vaikščiojimas basomis ant smėlio, kelių ir ant nedidelių akmenų stimuliuoja spaudimo taškus. Vienas iš pradžių gali rasti šiek tiek sunku vaikščioti basomis, tačiau dienos eina lėtai stiprina kojas ir savo kūną. Energijos lygis padidėja, todėl jums labai aktyvi.

7. Sumažėjimas uždegimas:

Žala ląstelėse sukelia uždegimą, kuris veda į vėžio, širdies ligų, senėjimo ir daugelio kitų problemų. Iki vaikščiojimas basomis ant žemės, elektronai, esančių žemės veikia kaip antioksidantai, kurie padeda sumažinti uždegimą.

8. Sumažinti hormoninėmis ir Mėnesinių Simptomai:

Disbalansas hormonai gali sukelti keletą psichikos ir fizinių problemų. Priešmenstruacinis sindromas moterims gali sukelti nuotaikos svyravimus, skrandžio skausmai, galvos skausmas, padidėjimas svorio, vidurių užkietėjimas, spuogai ir keletą kitų simptomų. Vaikščiojimas basomis gali padėti mažinant šiuos simptomus.

9. Kraujospūdis bus kontroliuojamas:

Iš kojų nervai stimuliuojami kai mes vaikščioti basomis. Streso lygis nusileisti, kai jūs vaikščioti basomis ant žemės. Nuo streso yra išleistas, tai padeda kontroliuoti kraujo spaudimą.

10. Sumažinti kronika Pain:

Elektronai, esančių žemės praturtinti imuninę sistemą, mūsų kūno. Elektronai sugeria mūsų kūno, vaikštant basomis padidinti deguonies kiekį kraujyje ir todėl padeda sumažinti kroniką arba ūmų skausmą mūsų organizme.

Išvada:

Vaikščiojimas basomis gali ne tik sustiprinti savo kojų, kulkšnių, išgydyti chronišką skausmas, uždegimas, nemiga, gerina nervų sistemą, akį akyse, imuninę sistemą, reguliuoja kraujo spaudimą, hormonų pusiausvyros, bet taip pat gali pagerinti jūsų laikyseną, nerimui, stresas, depresija, jis apsaugo organizmą nuo elektromagnetinių laukų poveikio, lėtina senėjimą ir taip pat padeda gydant traumas greičiau. Vaikščiojimas basomis gali pagerinti tiek savo psichinę ir fizinę sveikatą.

load...