10 efektyvių joga keliančių nerimas

load...

Stumdymasis ir šurmulio gyvenimo tapo rimta priežastis streso ir nerimo daugeliui iš mūsų. Kas antras žmogus turi nerimauti linijas sau ant kaktos, kurie aiškiai nurodyti savo būseną. Taigi, leiskite mums žengti žingsnį atgal ir pirmą kartą suprasti, ką nerimas tikrai yra.

Kas yra nerimas?

Apskritai, nerimas yra sutrikimas, kuris tarsi kurstomas baimės, nerimas, sulaikymą ir nervingumas.

Šios emocijos dar labiau įtakos, kaip mes elgiamės, ir jei užsitęsia, jie gali turėti įtakos jums fiziškai, taip pat. Nerimas yra jaudinantis, ir nors lengvas bijau negali turėti rimtų pasekmių, sunkus nerimas gali turėti didelį poveikį mūsų kasdieniniam gyvenimui.

Žmonės yra bendro pobūdžio valstybės nerimauti, kai jie susiduria su iššūkiu. Tai yra normalu. Tai tikrai tampa problema, kai nerimauti konfliktuoja su savo miego ar kaip jūs veiktų apskritai. Nerimas kyla, kai jūsų reakcija yra neproporcingos, kas paprastai tikimasi, kai esate susiduria su situacija.

load...

Kaip veikia Joga Pagalba Cure Nerimas?

Joga suteikia jūsų kūnas gerą ruožas ir stimuliuoja įvairius hormonus. Ji taip pat gydo nervų sistemą. Ruožas ramina savo protą ir atpalaiduoja savo kūną. Tai beveik atrodo jūsų kūnas yra atleidžiantis visą įtampą, kad yra įstrigę tarp jūsų raumenys. Nervų sistemos gijimas taip pat padeda atpalaidavimo endorfinų, kurie yra laimingas hormonai. Norite sužinoti, kaip daro jogos pagalbos su nerimo ir streso? Pratimai jokios asan ar pranajama padeda sumažinti stresą. Tai yra keletas paprastų kelia, kad jūs galite pradėti su.

Top 10 kelia joga nerimo ir streso malšinimo

  1. Ustrasana
  2. Setu Bandhasana
  3. Baddha Konasana
  4. Paschimottanasana
  5. Dandasana
  6. Utthita Trikonasana
  7. Marjariasana
  8. Balasana
  9. Dhanurasana
  10. Shavasana

1. Ustrasana

Ustrasana suteikia jūsų kūnas gerą ruožas. Jis ne tik atleidžia tramdomas stresą, bet taip pat užtikrina sustiprintą kraujotaką visame organizme. Tinkamas kraujotaka, tuo daugiau deguonies, kuris padeda kruopščiai išgydyti kūną ir protą. Tai asanos yra puikus būdai kovoti su nerimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Ustrasana

Atgal į TOC

2. Setu Bandhasana

Tiesiog kaip Ustrasana, tai asanos per įgalina geriau kraujotaką visame organizme. Atgal gauna gerą ruožas. Tai padeda nuraminti protą ir sumažinti stresą. Ši asana kovoja nemiga, taip pat. Todėl, kad tai yra gera asanos praktikuoti, kai turite nerimo klausimus.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Setu Bandhasana

Atgal į TOC

3. Baddha Konasana

Tai asanos yra taip paprasta, kad tik apie kas gali tai padaryti. Ji iš esmės tęsiasi savo vidinį šlaunų ir kirkšnių srityje, bet tiesiai atgal ir ruožas kojų padaryti jums jaustis geriau. Jūsų nerimas ir stresas automatiškai sumažinti, kaip jūsų protas nurims. Ši asana padeda išgydyti nerimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Baddha Konasana

Atgal į TOC

4. Paschimottanasana

Tai asanos yra įstatytas į priekį lenkimo, kuri padeda ruožas beveik kiekvienas tiek savo kūną ir atpalaiduoja jums taip pat. Ši asana paliečia savo proto, kūno ir sielos, išlaikyti laimingą ir sveiką. Kaip jums mėgautis šį asaną, jūsų protas nurims ir nerimauti palieka savo kūną. Praktikoje mėgautis nerimo-laisvą gyvenimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Paschimottanasana

Atgal į TOC

5. Dandasana

Ši asana pirmiausia padeda jums sukurti pagrindinių stiprumą. Tai labai paprasta, bet jums reikia įtraukti savo protą ir kūną, kai praktiškai šį asan. Jis veikia savo šerdies ir stuburo ir išskiria streso. Tai asanos yra pagrindinis vienas, kad jūs galite pradėti praktikuojančių nerimui.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Dandasana

Atgal į TOC

6. Utthita Trikonasana

Ši asana turi įdomią funkciją – jėgos opoziciją. Ši funkcija subalansuoja dviejų priešingų energijų ir padeda rasti sinergiją tarp jų. Tai lengva asanos, bet jūs turite būti pateikti į momentu padaryti jį labiausiai. Twist ir ruožas, kad ji apima padėti išlaisvinti nerimą ir nuraminti savo protą ir kūną.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Utthita Trikonasana

Atgal į TOC

7. Marjariasana

Ši asana visiškai demonstruoja savo stuburą, ir kai jūs derinti tai asan kvėpuoti, jis pakelia savo privalumų. Vienas iš geriausių naudą šios asaną yra stresas spaudai. Tai daro jūsų kūnas lankstesnis ir gerina kraujotaką. Todėl ji turi puikių gydomųjų savybių, kad atsipalaiduoti ir nuraminti savo protą ir kūną.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Marjariasana

Atgal į TOC

8. Balasana

Balasana yra atkuriamasis, ramina poza, kad atpalaiduoja ir atjaunina organizmą. Užpakalinėje ruožas atpalaiduoja stuburo. Ji ramina raumenis, tokiu būdu padedant sumažinti skausmą, ypač nugaros, kaklo ir pečių. Kelio, taip pat ištiesė ir atsipalaidavę, todėl sausgyslių, raumenų, taip pat sąnarių pasveiko ir buvo pasiruošę veikti. Poza primena vaisiaus poziciją ir sakė, teikti fizinę, psichinę ir emocinę paguodos prie būties.

Ši poza tikrai skatina teigiamus jausmus, transportavimo jus atgal į savo vaikystės dienas ir išardymą jums sergančių jausmus ir arogancijos.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Balasana

Atgal į TOC

9. Dhanurasana

Tai asanos visiškai plečiasi ir atidaro pečių, krūtinės, ir kaklo. Tai daro pilvo raumenys ir atgal stiprus ir mažina stresą ir nerimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Dhanurasana

Atgal į TOC

10. Shavasana

Shavasana yra vienas iš geriausių jogos kelia nerimą ir depresiją reljefo. Shavasana leidžia galutiniam atpalaiduoja savo kūną ir protą, kuris yra taip pat svarbu, kaip mankšta ir subalansuota mityba yra.

Po įtemptų treniruočių, kuris apima tempimo, sukimo, sutarčių sudarymas, ir vartydami raumenų, Shavasana leidžia jūsų organizmui pailsėti ir persigrupuoti. Net labiausiai apleistų raumenys gaus tam tikrą laiką leisti eiti savo streso per tokį trumpą laiko tarpą.

Joga pateikia nervų sistemą su visai daug nervų ir raumenų informaciją. Shavasana padeda jūsų nervų sistema integruoti šią informaciją prieš jūsų protas gauna užimtas su reguliariai streso dienos.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Complete Guide Shavasana

Atgal į TOC

Praktikuoti jogą nuolat, ir jūs pastebėsite, kaip raminanti ji yra. Jūsų gyvenimas bus automatiškai atrodo lengviau, ir nerimas ir stresas bus laikomi baimėje. Pradėti su šiais paprastais asanas joga nerimas reljefo, ir jūsų protas ir kūnas prašys daugiau. Joga yra priklausomybę!

load...